lovemachine Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Legger inn innlegget her øgså i håp om svar siden det har med nettet å gjøre: Etter installasjon av NIS2003, har jeg problemer med å få åpnet linker. Hvis jeg f.eks. søker etter bil på finn.no og velger avansert søk, får jeg ikke lenger mulighet til å velger modell etter å ha valgt merke(kommer ikke opp med noen ting i feltet). Etter å ha valgt en annonse og åpnet et bilde, får jeg ikke tilgang til å åpne et nytt bilde. Kjører Win XP pro. Noen andre som har erfaring med dette, eller gjerne noen som har løsning på dette plagsomme problemet?(Har prøvt å deaktivere Privacy Control, Ad blocking og Spam Alert, uten hell. Så det er nok noe med instillingene. ) Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Prøv å deaktivere parental control om den er aktivert. Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Har aldri hatt den aktiv. Så liksom ikke noen grunn til det Men takk for forslag Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Er det virkelig ingen andre som har hatt erfaring med dette? Hadde satt stor pris på om noen hadde en løsning på dette plagsommet problemet. Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Har funnet ut at problemet er relatert til java. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå