Gå til innhold

BK: Noen fashion bilder^^


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke mye peiling på disse motebildene, men for å følge opp en gammel traver på forumet så vet jeg jo hva jeg liker.

Og for meg er det nr 1 og nr 4, der traff fokusen bra syns jeg og modellen har et litt mer naturlig utrykk enn på de to siste. Har ikke sett mange som går slik som ho på bilde nr 3 i parken akkurat ;)

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

IMO så er nr 3 eneste som er fashion for min del her ihvertfall. Men det har ogsaa noen problemer feks kicker lyset ditt treffer ikke spesielt fint. det burde vaert plassert litt 'lengre bak' hun kunne ha vridd hode litt mere mot oss feks.

 

Og vi burde ikke sett den andre haanda hennes, like saa greit aa bare gjemme den. den greia som henger ned fra toppen er kanskje litt irriterende. men ikke saa irriterende at jeg hadde gidda klona den slik den er naa, men om den hadde vaert plassert paa en litt mere klonevennlig plass ville jeg gjort det :)

Lenke til kommentar

Nydelig lys og utsnitt på bilde 1 og 4! Villt deilig å se på :)

 

Synes også fokusen på bilde 1 og 4 ble best, for imo så liker jeg ikke ufokusert forgrunn, men fokusen på de andre var konge.

 

Synes bakgrunnen på bilde 3 ble litt forstyrrende, kunne kanskje valgt en annen location? Men alt i alt, kjempe bilder!

Lenke til kommentar
IMO så er nr 3 eneste som er fashion for min del her ihvertfall. Men det har ogsaa noen problemer feks kicker lyset ditt treffer ikke spesielt fint. det burde vaert plassert litt 'lengre bak' hun kunne ha vridd hode litt mere mot oss feks.

 

Og vi burde ikke sett den andre haanda hennes, like saa greit aa bare gjemme den. den greia som henger ned fra toppen er kanskje litt irriterende. men ikke saa irriterende at jeg hadde gidda klona den slik den er naa, men om den hadde vaert plassert paa en litt mere klonevennlig plass ville jeg gjort det :)

 

Småpirsk småpirk :p Jeg prøvde ett hvor hånda ikke syntes men da så det ut som om hun kun hadde en arm. Like greit å vise litt iværtfall.

Lenke til kommentar
Hvis det er fashion som er poenget, burde da ikke mer av plaggene vises fram?

 

Nei. Og ser ikke hvordan plaggene ikke vises her? Ser de jeg ihvertfall.

 

 

Men skal du vise hånda må du vise litt mere av den. Evt. mindre slik jeg foreslo :p Men jeg ville ikke brydd meg om at det skal vises nei. Om du ser noen fra siden så legger folk i hop 2 + 2 og skjønner at personen har 2 hender selv om de ikke vises fra alle vinkler ;=)

 

Du kunne også flytta deg pittepittelitt mot høyre, så hadde du fått litt roligere bakgrunn bak hode hennes =)

Lenke til kommentar

I mine øyne så fanger ansiket på 3 av 4 bilder for mye i forhold til hva som skal vises.

Vet ikke hvilken type fashion dette er men hadde det vært klesmote hadde jge synes det var merkelig å vise kun ansikt..

 

Jeg er bare vanlig mann i gata som ikke vet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...