celidog Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg reformaterte pc'en min igjen, og installerte Vista. Vista'en er ikke piratkopiert om det hjelper noe. Men når jeg ser til høyre nede, på lyd bildet, så står det ett X oppå det lille bildet. Og det står jeg må laste ned " High Defenition Audio Driver " Men jeg har prøvd nå i cirka 3-5 timer før jeg ga opp, og spør dere nå. Alle de jeg har installert har enten vært ødelagte filer, eller jeg får error av dem. Hjelp trengs, vær så snill. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kanskje denne driveren hjelper? Lenke til kommentar
celidog Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Nei, jeg prøvde. Bare enda en latterlig ZIP fil dessverre. Takk for tips uansett Noen andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Har du prøvd å opne ZIP-fila? Kan godt hende at det ligger ein .exe-fil inni, skjønner du. WinRar frå RarLabs er eit fint program for å opne slike filer. EDIT: Ellers så kunne det vore greit å vite om du brukar eit lydkort, evt. kva for eit HK du har? Endret 15. mai 2009 av JarlG Lenke til kommentar
celidog Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Har installer WinRar nå, åpnet fil driveren du ga meg som heter "WDM_R172.zip" med winrar. Det er 3 .exe filer, setup.exe, ChCfg.exe, SetCDfmt.exe. Har prøvd å åpne dem alle, men det kommer bare opp ett program så kommer det å trykke på neste, så står det " Ingen drivere ble støttet av denne driverpakken " Hjeelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå