Wæsp Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, har et problem her. Lager en nettside, men når jeg setter inn en div-tag som jeg har stylet i CSS, blir hele nettsiden borte! :S Legger ved den biten av koden: HTML: <body> <div id="header> </div> <div id="content"> [b]Når jeg legger inn denne taggen, blir hele siden borte![/b] test </div> </body> CSS: #header { background: url('img/header.jpg') no-repeat; height: 150px; width: 800px; border: 1px solid #cecece; margin: 0px auto; } #content { background-color: #222222; height: 400px; width: 400px; border: 1px solid #cecece; } Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kan ikke se annet galt enn at du har <div id="header>, altså at du mangler en ". Det skal være <div id="header">. Hvis ikke det er det som gjør det, skjønner jeg ikke mye. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kan ikke se annet galt enn at du har <div id="header>, altså at du mangler en ". Det skal være <div id="header">. Hvis ikke det er det som gjør det, skjønner jeg ikke mye. Føler meg flau akkurat nå xD Den der skulle jeg sett.. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå