Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kan jeg bli syk innen i morgen?

Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva foreldrene tror er ikke så viktig, er mer det å evt kunne overbevise en lege :)

Men da er lass med rosiner, kaffe og pastiller på vei inn i mitt legeme. I tillegg har jeg satt opp vinduet på rommmet mitt, og tatt av meg sokkene.

Noe mer? :D

Lenke til kommentar
Hva foreldrene tror er ikke så viktig, er mer det å evt kunne overbevise en lege

Du trenger da heller ikke å overbevise en lege. Kommer du ikke på skolen så kommer du ikke... Da må du ta prøven en annen gang.

Lenke til kommentar

Hadde du hatt tid så kunne du kjøpt en boks xylitol på en helsekost og spist den med skje, da skulle du nok fått diaré så det holder.

Jeg lurer engetlig litt på hvorfor du gidder å gjøre deg selv syk? Å være syk er ikke kjekt. Du kan jo oppnå det samme ved å late som.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Jeg gremmes over lærerne hvis han skal oppnå samme karakter som en som deltar på alle tre prøvene ved å dikte opp sykdom. Det er ikke slik det skal være. Man skal måles etter bevist kompetanse, noe vedkommende forsøker å sno seg unna.

Lenke til kommentar

@Stifi: Systemet han utnytter er noe vås, jeg hjelper han gjerne. Obligatorisk tysk, :nei:.

Dette er uansett ikke en tråd om etikken rundt det.

@Bjarnemann: Hvorfor gidde å bli syk når du kan late som?

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

@Stifi: Tysk er et flott språk, det har bare ingenting på skolen å gjøre som et obligatrisk fag. Det samme gjelder fransk, spansk og annet som måtte dukke opp.

@Bjarnemann: Trenger du en legeerklæring hvis det bare er en tentamen?

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Har ikke lest trådstarten (gidder ikke, fordi tema er nonsense), men hvis det dreier seg om å drite vann: Fyll 3 teskjeer salt i en halvliter vann og drikk det. Etter en times tid driter du "kaffe" - gjør det en gang til, og du driter vann...

Spør hvem-som-helst, du er "syk" og tørst, og har innledet en trygg faste-periode og føler deg langt bedre uten mat ;)

edit: nevner for sikkerhets skyld: Drikk rent vann etterpå så mye du kan, men ikke spis mat...

Endret av tjaa
Lenke til kommentar

Kjæresten min har heldagsprøve i norsk i morgen og ligger med 39 i feber... Sendte en mail til læreren og spurte hva som skjer viss hun ikke møter opp, og svaret var ingen karakter i norsk! Dvs. ingen vitnemål og hun blir mest sansynlig ett år forsinket i utdanningen sin...

Hvorfor du helt frivillig har lyst til å rote det til for deg selv skjønner jeg ikke... Ikke det at jeg var stort bedre selv da jeg gikk på videregående..

Lenke til kommentar

Lagde en liknede tråd for en stund tilbake, der jeg eksperimenterte med forskjellige stoffer og oppdaterte helsen min på direkten :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740097&hl=

Det endte med at tråden ble stengt fordi forumet ikke ville være ansvarilg for å ta livet av meg eller noe slikt :p

Ble aldri syk, selv om jeg tvang nedpå Zalo, eddik og et halvt kilo läcerol.

om du skal være vekke imorgen må du nok fake som alle andre sier

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...