TCRW Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ettersom du går på VGS har du ingen du må overbevise om noe som helst. Foreldrene dine kan ikke blande seg inn. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hva foreldrene tror er ikke så viktig, er mer det å evt kunne overbevise en lege Men da er lass med rosiner, kaffe og pastiller på vei inn i mitt legeme. I tillegg har jeg satt opp vinduet på rommmet mitt, og tatt av meg sokkene. Noe mer? Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 best er faktisk angst man får lett sykemelding for det I hvert fall av legen min, selv om jeg har aldri hatt angst 1 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skjønner ikke at dere i det hele tatt gidder å hjelpe ham, når han belønnes av systemet for å utnytte det. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva foreldrene tror er ikke så viktig, er mer det å evt kunne overbevise en lege Du trenger da heller ikke å overbevise en lege. Kommer du ikke på skolen så kommer du ikke... Da må du ta prøven en annen gang. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hadde du hatt tid så kunne du kjøpt en boks xylitol på en helsekost og spist den med skje, da skulle du nok fått diaré så det holder. Jeg lurer engetlig litt på hvorfor du gidder å gjøre deg selv syk? Å være syk er ikke kjekt. Du kan jo oppnå det samme ved å late som. Endret 11. mai 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg gremmes over lærerne hvis han skal oppnå samme karakter som en som deltar på alle tre prøvene ved å dikte opp sykdom. Det er ikke slik det skal være. Man skal måles etter bevist kompetanse, noe vedkommende forsøker å sno seg unna. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Angst ja, den var ny Kjenner faktisk at det begynner å rumle i magen allerede oO Ingen som vet om noen gode måter å pådra seg feber på og eller? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) @Stifi: Systemet han utnytter er noe vås, jeg hjelper han gjerne. Obligatorisk tysk, . Dette er uansett ikke en tråd om etikken rundt det. @Bjarnemann: Hvorfor gidde å bli syk når du kan late som? Endret 11. mai 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Din misnøye overfor tysk, eller snarere manglende evne i faget, rettferdiggjør ikke slik ukultur. For min del håper jeg trådstarter går ned både én og to karakterer. =) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Går mest på at det vil bli lettere å overbevise på et evt legebesøk. Av en eller annen merkelig grunn vil jeg heller ikke føle meg like feig om jeg faktisk ER syk når jeg er hjemme fra skolen i morgen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) @Stifi: Tysk er et flott språk, det har bare ingenting på skolen å gjøre som et obligatrisk fag. Det samme gjelder fransk, spansk og annet som måtte dukke opp. @Bjarnemann: Trenger du en legeerklæring hvis det bare er en tentamen? Endret 11. mai 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Henger meg på Flarsen, skjønner ikke hvorfor du gidder å bli syk. Sett deg på dass, si du driter vann til mor di og det samme til legen (hvis du skal dit). Hva skal de si? Nei det gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Gode sjanser for at jeg trenger det gitt. Det har vært vanlig praksis på alle småprøver ihvertfall, så ser ingen grunn til at det ikke blir nødvendig i morgen. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har ikke lest trådstarten (gidder ikke, fordi tema er nonsense), men hvis det dreier seg om å drite vann: Fyll 3 teskjeer salt i en halvliter vann og drikk det. Etter en times tid driter du "kaffe" - gjør det en gang til, og du driter vann... Spør hvem-som-helst, du er "syk" og tørst, og har innledet en trygg faste-periode og føler deg langt bedre uten mat edit: nevner for sikkerhets skyld: Drikk rent vann etterpå så mye du kan, men ikke spis mat... Endret 11. mai 2009 av tjaa Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kjæresten min har heldagsprøve i norsk i morgen og ligger med 39 i feber... Sendte en mail til læreren og spurte hva som skjer viss hun ikke møter opp, og svaret var ingen karakter i norsk! Dvs. ingen vitnemål og hun blir mest sansynlig ett år forsinket i utdanningen sin... Hvorfor du helt frivillig har lyst til å rote det til for deg selv skjønner jeg ikke... Ikke det at jeg var stort bedre selv da jeg gikk på videregående.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Har tatt mot til meg, og faktisk startet med panikkøvinga \o/ Så får vi se hva det blir til uansett, takk for gode svar, skulle ikke øvinga føre frem så har jeg i det minste et godt alternativ nå Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 thotved, latterlig av læreren. Dessuten rein bullshit!!! Man har rett til å få utsettelse hvis man har 39grader feber! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Lagde en liknede tråd for en stund tilbake, der jeg eksperimenterte med forskjellige stoffer og oppdaterte helsen min på direkten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740097&hl= Det endte med at tråden ble stengt fordi forumet ikke ville være ansvarilg for å ta livet av meg eller noe slikt Ble aldri syk, selv om jeg tvang nedpå Zalo, eddik og et halvt kilo läcerol. om du skal være vekke imorgen må du nok fake som alle andre sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg