callisto Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har som sagt problemer med dette kortet. Får koblet meg opp mot internett uten problemer, men det ser ikke ut til at kortet klarer å hente sidene og anna informasjon. Har sjekket pingen på uttallige sider, mister minimum 50% av alle pakker. Det er ikke feil på linja, har prøvd et anna ISDN kort som funker som bare det. Kan det vere det vere dårlig kontakt mellom kabelen og porten på ISDN kortet, eller driver feil? Har nemlig de nyeste. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Løste akkurat det samme problemet med Diva USB ved å oppgradere fra 3.0 til 3.1 drivere. Er det 3.1 du bruker? Lenke til kommentar
callisto Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Steike, det var visst 3.0 drivere jeg hadde. Fikk 3.0 drivere tilsendt av en support idiot som sa de var de nyeste. Lenke til kommentar
callisto Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 ok, laster ned fra eicon.com nå Lenke til kommentar
callisto Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Nei, akkurat det samme. Bruker WinXP. Sikker på at du ikke forandret på noe annet i tillegg? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Nei, forandret ingenting. Prøvde veldig mye, men til slutt formaterte jeg disken, installerte XP på nytt, 3.0 fra CD (fortsatt feil) og nedlastet 3.1. Da gikk alt fint. Dette var Diva USB på en helt ny Compaq laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå