Gjest thehelper Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bruker han kondom da? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan sikkert si masse tips, men jeg tror det er fordi han er nervøs. OG det at han sikkert har runket i årevis, og da når man først har sex da er det jo ikke akkurat "lett" heller... Men det at du skriver det her for meg til å tro at du kanskje gir uttrykk for det NÅR dere har sex, eller før/etter og hvis han føler dette blir det nok ENDA mer press på han.. Bare å ta det med ro og ikke tenke på det, så blir det nok bedre etterhvert;) Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis det føles som om noen går løs på pikkhodet ditt med en fil så er det ikke sikkert du hadde kommet så raskt heller... Var den til meg? Isåfall skjønner jeg ikke hva det har med det jeg skrev:p Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Spør han om hvordan han runker. Hvis han runker på en måte som kalles prone på engelsk, er det ikke rart. Å runke prone vil si å jokke noe/stryket penis mot noe. Da ligger man som oftest på magen og jokker/gnir penis mot senga/hånda. Når menn gjør dette minker følsomheten i penisen, og det å komme evt. å få hard penis kan bli vanskelig. Du forteller at han kommer når du stryker han på penisen, så det er en stor sjanse for at dette er problemet deres. For å slutte å runke på denne måten og bli kvitt problemet, må han ikke runke og helst ikke få stå i løpet av hvertfall en uke, slik at han virkelig etterhvert må runke. Men når han runker skal han gjøre det den vanlige veien. Problemet til de som runker prone er at de har aldri lært seg å runke ordentlig, derfor trenger de å lære å kjenne penisen sin igjen. Det kan ta litt tid før de blir gode på det, og første gang de runker vanlig kan de ta lang tid å komme, men bruk de hjelpemidlene som tenner. "Fenomenet" heter TMS (Traumatic Masturbatory Syndrome) og er mer vanlig enn folk tror. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 helst ikke få stå i løpet av hvertfall en uke, slik at han virkelig etterhvert må runke. Skulle likt å se den 16-17 åringen som klarer å la vær å få stå på en uke! :!: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har dere prøvd doggy-style? Eller andre stillinger? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hallo? Jeg tipper 98% sjanse på at han har prestasjonsangst; ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg holder en knapp med på prone. Trur det har skylden Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Som andre sier, så har nok dette antakelig mest med det psykologiske å gjøre. Kanskje bare vente litt med selve samleiet? Dere kan jo heller få hverandre til å komme på andre måter en stund. Hvis han kommer ved at du gnir han utenpå buksa, kommer han vel også hvis du runker/suger han? Hold det på det stadiet en stund, så lar du han styre når han vil begynne å ha samleie igjen. Etterhvert vil han ikke klare å vente lenger, og da må han ta initiativet for samleiet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Dette problemet er høyst sannsyligvis psykololgisk, ikke stillinger eller hvor trang du er. Tviler det har noe med saken å gjøre om han runker også. Jeg gjetter på -Redd for å komme for fort -Redd for at du skal bli gravid -Noe annet som ligger i underbevisstheten Endret 14. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette problemet er høyst sannsyligvis psykololgisk, ikke stillinger eller hvor trang du er. Tviler det har noe med saken å gjøre om han runker også.Jeg gjetter på -Redd for å komme for fort -Redd for at du skal bli gravid -Noe annet som ligger i underbevisstheten Det gir jo ikke mening. Hadde han vært redd for å komme for fort, ville ha ha kommet lynraskt. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hadde samme problem som deg..Når damen runket meg, kom eg relativt fort, men når vi hadde sex kom eg ikke.. Vi løste dette med at eg lå på ryggen, eller vi begge satt på en måte.. Då kom eg.. Også ett bra tips å hive ut snusen viss du skal ha sex xD ellers blir kuken din helt slapp, og det var en lite gøy opplevelse både for meg og for hun Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Sorry soppel, men om en person har sex med snusen i overleppa ser jeg på personen som en retard. Det sier vel seg selv at den skal ut. Ikke minst pga respekt for dama. Endret 14. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 1. Bruk glidemiddel for begges skyld 2. Fort og hardt funker sikkert 3. Gjør det trangt for han (bena samlet eller legg fingrene dine rundt pikken hans og stram til) :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dette problemet er høyst sannsyligvis psykololgisk, ikke stillinger eller hvor trang du er. Tviler det har noe med saken å gjøre om han runker også.Jeg gjetter på -Redd for å komme for fort -Redd for at du skal bli gravid -Noe annet som ligger i underbevisstheten Det gir jo ikke mening. Hadde han vært redd for å komme for fort, ville ha ha kommet lynraskt. Absolutt ikke, det kommer helt an på personen. I mine yngre dager når jeg først startet med sex kom jeg ofte ikke i det heletatt, fordi jeg var redd for å komme for fort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kan jeg tippe at han ikke er veldig seksuell erfaren? Da er det mange som jobber så mye med å prøve å gjøre ting så riktig som mulig, at man glemmer å nyte det selv. Jokkebevegelser er som regel en helt ny bevegelse tidlig i sexlivet, og det tar litt tid før den går på auto. Gi det litt tid, så skal du se det kommer seg (ordspill^^) Sleit selv i starten med at jeg ikke kom, gikk så over til å komme alt for fort, før det nå har stabilisert seg endel. Så det er ingen grunn til å gi opp Endret 15. mai 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 eh, er det uvanlig å komme både to tre ganger under samleie? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 eh, er det uvanlig å komme både to tre ganger under samleie? Jeg gjør det ikke, men man skal lete lenge etter noe som er "vanlig" når det kommer til sex. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bruker han kondom da? Nei går på pillen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg