Gjest Guest_lurer_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Okai gutten min bruker utrolig lang tid på å komme, og noen ganger kommer han ikke i det hele tatt. Det kan ta så sykt lang tid at eg får skikklig vondt, og eg merker på han at han er skikklig flau over dette. Men det merklige er at eg kan få hat til å komme ved å bare stryke hardt over buksen hans i et kvarter, da kommer han. Ikke så mye, men han kommer i hvert fall. Men da vi har sex skjer det ingenting. Eg kan kommer 2-3 ganger og han ingen, og det går ut over det sex livet vårt. I det siste har vi bare ikke hatt seg og bare stoppet etter forspillet. Vi har snakket om det, men ingen av oss vet hva vi skal gjøre. Noen tips, eller noen som vet hvorfor han ikke kommer ._. Lenke til kommentar
Kurama Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kontakt lege. Jeg vet det blir flaut men han/hun kan nok si dere hvorfor. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Prøv nye stillinger. (skummleste) Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eller han må slutte å være utro med handa si. Just a guess... Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har prøvd et par, men det funker ikke... eg begynner å bli frustrert. Eller vi begynner å bli frustrert Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 prøv å press føttene sammen så ''inngangen'' blir litt trangere. Dårlig forklaring Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eller han må slutte å være utro med handa si. Just a guess... Ja.. har eg ikke tenkt på. Kanskje det funker ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 prøv å press føttene sammen så ''inngangen'' blir litt trangere. Dårlig forklaring Ja skjønner prøvde det også, men endte bare med at han ba meg spre beina igjen xD Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har det noe å si viss vi er unge kanskje? 17 og 16 ? Men da har eg hørt at guttene kommer kjempe fort.. ikke kjempe seint ._. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Prøvd å legge deg flat på magen? Med bena spredt eller sammen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Prøvd å legge deg flat på magen? Med bena spredt eller sammen. Nope, får prøve det og da Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Prøvd å legge deg flat på magen? Med bena spredt eller sammen. Nope, får prøve det og da Det er veldig effektivt. Så det anbefales. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Stillinger der han står bak generelt vil gjøre det trangere, og hjelpe han og komme raskere. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet HER er vel heller at det kanskje er trangt/tørt. Vanskelig å komme dersom han føler at det er FOR følsomt. Prøv med rikelig med glidemiddel en gang, og la ham ta deg bakfra. Går det glatt får han mindre motstand, og kan konsentrere seg om deg fremfor at det kanskje blir for ømt. Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Trodde jentene klaget på at "alle gutter" holder ut for kort og sånn jeg. Skjønner jo at det ikke alltid er tilfellet da men. Er bare forvirrende Endret 12. mai 2009 av MrMaker Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis det føles som om noen går løs på pikkhodet ditt med en fil så er det ikke sikkert du hadde kommet så raskt heller... Smøring er undervurdert - eller ennå viktigere - LANGT forspill... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er noe som er for løst der nede tenker jeg, går ann å trene det opp. Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Siden du sier at det funker med klærne på, så hvorfor da dem av? Ikke noe nytt at noen tenner på sex med klærne på. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er noe som er for løst der nede tenker jeg, går ann å trene det opp. Tror vel heller problemet er motsatt... For trangt er ikke godt så lenge det også er for tørt... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 ?? Trangt=kommer fortere. Og er det for tørt så kjør på med litt oral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg