Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han bruker sykt lang tid på å komme

Gjest Guest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lurer_*

Okai gutten min bruker utrolig lang tid på å komme, og noen ganger kommer han ikke i det hele tatt. Det kan ta så sykt lang tid at eg får skikklig vondt, og eg merker på han at han er skikklig flau over dette. Men det merklige er at eg kan få hat til å komme ved å bare stryke hardt over buksen hans i et kvarter, da kommer han. Ikke så mye, men han kommer i hvert fall. Men da vi har sex skjer det ingenting. Eg kan kommer 2-3 ganger og han ingen, og det går ut over det sex livet vårt. I det siste har vi bare ikke hatt seg og bare stoppet etter forspillet. Vi har snakket om det, men ingen av oss vet hva vi skal gjøre.

Noen tips, eller noen som vet hvorfor han ikke kommer ._.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_lurer_*

Har prøvd et par, men det funker ikke... eg begynner å bli frustrert. Eller vi begynner å bli frustrert

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_*
Eller han må slutte å være utro med handa si. Just a guess... ;)

Ja.. har eg ikke tenkt på. Kanskje det funker ? :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_*
prøv å press føttene sammen så ''inngangen'' blir litt trangere. Dårlig forklaring

Ja skjønner prøvde det også, men endte bare med at han ba meg spre beina igjen xD

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_*

Har det noe å si viss vi er unge kanskje? 17 og 16 ?

Men da har eg hørt at guttene kommer kjempe fort.. ikke kjempe seint ._.

Lenke til kommentar

Problemet HER er vel heller at det kanskje er trangt/tørt.

Vanskelig å komme dersom han føler at det er FOR følsomt. Prøv med rikelig med glidemiddel en gang, og la ham ta deg bakfra. Går det glatt får han mindre motstand, og kan konsentrere seg om deg fremfor at det kanskje blir for ømt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...