DiscoDown Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Opplever av og til at hastigheten plutselig bare faller nedover og nedover til den når 0kb/s når jeg laster ned. Og jeg har skiftet nettverkskort med problemet skjer fremdeles, jeg har forøvrig nett fra nextgentel, og norton firewall 2003 hvis det kunne ha noe med saken å gjøre ( hørt med noen som mener problemet kan ligge der) Men tilbake til saken. dette er ikke noe som skjer hver gang jeg laster ned men det skjer desverre litt for ofte.. mister mange downloads pga det:/ Håper noen kan hjelpe meg:o Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er nok serveren det er noe galt med.. Overbelastet eller noe, hvis det er noe veldig viktig du skal laste ned, kan du vel prøve og laste det ned om natta? Hvis det skjer det samme da, er det noe galt. Prøv og kontakt NGT kundeservice. De er kjempetreige men men Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Glemte å nevne at det samme problemet skjedde når jeg lasta ned på tg. men skjedde med både uploads og downloads der Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Sjekka maskinen for spyware og virus? Sjekk for virus her hvis du ikke har oppdatert virusscanneren. Sjekk for spyware med AdAware og/eller SpyBot S&D. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Et skudd i blinde, men bruker du samme TP-kabel som du brukte til det gamle kortet? Det kan jo være at pluggen ikke står skikkelig i kontakten eller noe...men du ville vel fått beskjed om det i windows da.. Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Bruker ikke samme tp kabel og jeg har dobbelt sjekket for virus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå