janepettersen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei, Skal bygge en ny pc og trenger noen gode råd. DVS: en ganske kraftig spille maskin. Trenger noen råd om hva jeg mangler og hva som er bra av det dere leser her. Hovedkort: ASUS A7N8 Prosessor: AMD ATHLON XP 2500 + ( Barton) Hardisk: SEAGATE BARRACUDA IV Cpu kjøler: THERMALTAKE VOLCANO 7+ Ram: 512 Skjermkort: SAPPHIRE RADEON 9700 PRO 128 MB Cd rom: PLEXTOR PX-40 TSI Dvd rom: PIONEER 16X/40X Scsi kort: TEKRAM DC-395U Hva mere mangler jeg? og ossen kabinett skal jeg velge? Takk for alle svar MVH Jane Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hva skal du med et scsi kort uten scsi hd? kabinett er smak og behag Lenke til kommentar
janepettersen Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Hei, Takk for svar, så det er samme ossen kabinett jeg kjøper da? Lenke til kommentar
synfault Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Tja, det er vel ikke noe særlig med et skranglete kabinett, og jeg personlig syns alt under fulltower blir for trangt, men hei, whatever bakes your cake... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 nja du må ha et ATX kabinett, men ellers er det vel bare å velge fritt, om du ikke skal ha vannkjøling, mye hardware eller drive mye på inni pc`n anberfaler jeg deg et midi kabinett Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva skla du med en CD-Rom og DVD-rom Du kan spille cd-er på DVD-rommet også. På Microplex.no eller com har de mange kabinetter å velge mellom Angående hovedkortet var det A7N8X Deluxe eller ikke deluxe Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 nja du må ha et ATX kabinett, men ellers er det vel bare å velge fritt, om du ikke skal ha vannkjøling, mye hardware eller drive mye på inni pc`n anberfaler jeg deg et midi kabinett PS. Husk at du må kjøpe PSU vis det ikke følger med kabinnettet. JEg anbefaler minst 300 w, helst 350 eller rundt der. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvilken type ram skal du ha da? Anbefaler pc3200 det er digg! 8) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 anbefaler deg et lien li midi kabinett og en enermax PSU hvis du har nok penger til det Lenke til kommentar
Turbojugend Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hey Skjermkortet ditt trenge du ikkje å kjøba nytt før te jul, då komme ati me sin nye R400 prosessor. Den e verd å venta på. Du har nokk hukommelse, men du kan jo sjekka om det e cl 2 ellår cl2.5, kor cl 2 e kjappast. Siden du ska ha ein knallings spelmsk så kan du jo få deg ett hovedkort som støtte dual ddr, då får du større båndbredde fra hukommelsen. Dår e ganske møje som skjer neste år innen data, blant aent så komme ddr II, så det e ikkje vits å bruga alt for møje pengar. Du har ein grei nokk pc sånn så den e nå. Men ein del av å spela e jo lyden, der e det soundblaset audigy 2 som gjelle. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Og for all del, bestill ThermalTake Volcano 11 i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå