Gå til innhold

Hvordan fornye Online-FPS-spill!

Anbefalte innlegg

Jeg skal gjerne ødlegge for cs fjortissene jeg!

Og det blir endå verre for de som ikke fjortjener å bli ødelagt for, og det er de det virkelig går ut over.

Hvordan skal jeg få sagt det? Jeg kan ikke bli mer enig!

Jeg regner med at dere begge to er noen hardbakte cs nerder som forsvarer cs for å ikke være et fjortiss spill?

Det hele går vist ut på å rope gull hele tida :roll:

Jeg spiller lit cs og er stolt av det! Må si det er bedre enn og være en harbaka forum nerd som sitter foran dette forumet hele dagen som du! :grumpy:

Men det er jo en del folk som bare roper gull å da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis folk har lyst og sitte en god del forran pc-en og være i hardware forume burde jo det være opp til dem og da burde du ikke snakke stygt om dem. de som er en del på forumet har masse poster og gjort masse bra for forumet og dermed fortjener de litt respekt. bare fordi at du er inne på forumet ofte vil du ikke være ein nerd for det.

Er 15 år speler cs av og t men det er stort sett med et par kompiser og noen bots på ein server eg lage med min egen pc.

Cs har eg spilt på mange lan og syns cs var veldig gøy men så kom det folk som bare var ute etter å ødelegge for andre eller skrive meldinger.

De fjortissene som spiller cs vil eg ikje sei at spiller cs de nærmest snakker cs.

Når du ved et uhell skyter en person 1 gang i foten behøver du ikke bli påmint om d i 3 runder fremmover ved at han skyter deg eller sender masse meldinger til deg.

eg har også lyst og få vekk camperene som står gjemt og kjøper AWM hver runde. det er greit nokk med av og til men hver runde blir irreterende. Så når kjøpe AWM og skyte ein camper på det andre laget haler det ned meldinger om at eg e ein lame AWM h0ra, det gjør meg sint og går heller over til og gjør noe annet

Lenke til kommentar

hmm, jeg er lei sånne wannabe über 1337 cs-h0rer som sier "ahahah, du suger" når du kanskje tabber deg ut. Sånne folk som ler av deg fordi du ikke er verdens beste cs spiller. Det er da man skulle ønske at man hadde admin på serveren og kunne vise dem hvem som var sjef :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...