fantenberg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei kjære godtfolk. Jeg er interessert i å vite mer om tannlegestudiet, og om yrket. Jeg kan tenke meg en jobb som dette, tror det kan passe bra for meg. Er interessert i å vite hva slags opptakskrav som kreves her? Da snakker jeg ikke om poengene, da jeg har lest hva de pleier å ligge på, men hvilke realfag som kreves utenom generell studiekompetanse? Poenggrensene er høye, men overkommelige, tror jeg. Vet jeg trenger Matematikk 2MX/R1, noen som vet om jeg trenger noen flere fag utenom dette? Ellers er jeg interessert i personlige erfaringer, og andre positive innspill om denne utdanningen og dette yrket! Også hva man kan gjøre etter studiet (bacheloren) er interessant! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fra SO: MEROD = Generell studiekompetanse (GENS) og: R1/(S1+S2) og FYS1 og KJE1+2 Ser foresten ut som det kun er 5 årig og ingen bachelor.... Odontologi Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Odontologi er et masterstudium, og således et 5- års studium. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ja,beklager den feilen der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå