DementedAlbino Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har nå brukt RC utgaven av windows 7 sammen med beta lisensen jeg har fått tildelt, men nå har jeg fått lisens via msdn og ønsker å endre denne slik at jeg slipper problemene som kommer etterhvert som vi kommer til mars og lisensen jeg har slutter virke. Så, er dette mulig å få til? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du må uansett innstallere W7 på nytt til Mars. Du kan ikke bare legge inn lisenskoden og da bruke den så lenge du vil. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hvis du har tilgang til msdn er det vel ikke noe poeng å fortsette å bruke en RC når den endelig utgaven av Windows 7 dukker opp, du får jo den endelige utgaven gratis gjennom msdn. Edit: For å svare på det du faktisk spurte om: Control Panel > System and Security > System > Change product key Endret 22. mai 2009 av miCro Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Men er det mulig å oppdatere fra RC til endelig utgave, eller må jeg uansett legge det inn på nytt? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nei, du kan ikke oppgradere fra RC til final: http://www.microsoft.com/windows/windows-7...structions.aspx IMPORTANT: The RC will expire on June 1, 2010. Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to rebuild your test machine using a valid version of Windows before the software expires. You'll need to rebuild your test PC to replace the OS and reinstall all your programs and data. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Enklest med cmd prompt (ps! run cmd.exe as administrator): (Install product key , replaces previous) slmgr /ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX (Activate Windows) slmgr /ato Lenke til kommentar
hlok Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 MS sa det samme om oppgraderinger bra Windows 7 beta til Windows 7 RC men det går ann å gjøre med litt arbeid: http://blogs.msdn.com/e7/archive/2009/04/0...experience.aspx Legg også merke til at det her nevnes "These same steps will be required as we transition from the RC milestone to the RTM milestone." noe som impliserer at det samme vil være mulig fra RC til release selv om det "offisielt" ikke kommer til å være supportert. Nei, du kan ikke oppgradere fra RC til final: http://www.microsoft.com/windows/windows-7...structions.aspx IMPORTANT: The RC will expire on June 1, 2010. Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to rebuild your test machine using a valid version of Windows before the software expires. You'll need to rebuild your test PC to replace the OS and reinstall all your programs and data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå