Gå til innhold

reise ut på en liten impuls ferie

Anbefalte innlegg

Nå fant jeg ut at jeg vil reise på en liten tur. Dritt lei av å sitte foran pcen eller glo i veggen. Nå vil jeg ut. Tar bussen, toget et eller annet sted og ser hvor jeg ender opp. Jeg kan bare reise innenfor skandinavia da jeg ikke har noe pass så jeg vil ikke reise noe lenger. noen som har forslag til reisemål og aktiviteter? jeg vil bare slappe av med øl i danmark på en koselig plass, dra på gatekjøkken i sverige, besøke en norsk by som jeg ikke har sett enda, utforske finland eller noe.. vil bare på en backpacker tur. noen som har reist på sånn tur før? jeg reiser alene men håp om å få nye bekjentskaper på eventyret. noen som har forslag til skikkelig tur? har bare med en ryggsekk med nødvendig toalett saker. kommer til å kjøpe nye klær etterhvert og skittentøy sender jeg tilbake til mitt oppholdsted i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God tur. Ta med litt gammelt undertøy og kast det når det er brukt på alle fire sider. Billigere enn å sende i posten.

Jeg har ikke noe gammelt undertøy. har klærne mine litt rundt om kring fortida da jeg bor hos flere venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...