Fosdahl Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har lett SÅ lenge etter en av de svarte eller helst hvite klokkene som var populære for noen år siden. de med skikkelig bred reim, og selve klokken var firkantet. gjerne med noe dilldall på reimen ellernoe. noen som vet om et sted jeg kan få bestilt en sånn en ? er ganske kresen på klokker, så håper dere vet hvem jeg mener Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 nixon har en slik klokke, har denne selv. Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Den er utrolig kul, men jeg tenkte heller på en litt mer jentete klokke, som ikke er digital (: Dersom jeg ikke finner noen er det stor kjangse for at denne blir løsningen! er den dyr ? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Tipper det er disse du tenker på. Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 JA der er de vettu vet du om jeg får bestilt disse i norge et sted ? Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 men når jeg ser på bildet, så ser det ut som det bare er halv reim på den, sånn som du bare setter på handa. er den sånn, eller er det en ordenlig reim som går rundt hele handa? store kjangser for at det er jeg som er dum her, men vil gjerne vite det (: Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Den det er bilde av på forsiden, har et lite stykke hvor det bare er smal rem, men det varierer fra modell til modell. Jeg vet ikke om noe sted man kan bestille på nett i Norge, men de selger det hvertfall på den ene gullsmeden/urmakeren på Byporten, og sikkert en masse andre steder også. Lykke til! Edit: Men de selges på Ebay. Endret 13. mai 2009 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå