tacomodo Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hva er dette med eVGA og step-up? Er det noe som gjelder Norge i det hele tatt? Jeg regner med at det er noe som å betale litt for å få nyeste skjermkort? Endret 14. mai 2009 av tacomodo Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Den som følger med i7 er såpass bra Absolutt ikke bra, helt rævva den dekker bare 70% av flaten, gjerne 30c høyere en alle andre kjølere. Har også et eget bilde, Endret 14. mai 2009 av War Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Den som følger med i7 er såpass bra Absolutt ikke bra, helt rævva den dekker bare 70% av flaten, gjerne 30c høyere en alle andre kjølere. Har også et eget bilde, Må man ha på kjølepasta? Eller er det på stock kjøleren? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Det er på. Ville du anbefale og smøre på mer eller kjøpe ny kjøler? og i såfall hvilken? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den som ligger på er grei, men du kan aldri bytte eller remontere kjøleren. Det lønner seg alltid å ha en egen pasta i skapet. Den bråker og du kan ikke klokke mye, du kan evt kjøpe en kjøler senere men da må man somregel ut med hele hovedkortet igjen. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ok, men hva mener du med at man ikke kan bytte eller remontere kjøleren, må man ødelegge den for å få den av? Jeg har hull i hovedkort brettet så jeg trenger ikke ta det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå