Caitlin Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har akkurat kommet i CIA bygningen. Logga meg inn på datan, fiksa alle vakter uten å bli oppdaget, og har koden til ei dør, men....der er et kamera som ikke kan skytes, og da blir jeg jo oppdaget hvis jeg prøver å åpne døra. Hvor er camera jameren??? må vel bruke det til slike cameraer? Ps. døra er etter den vakta som jeg må lure ut, og så hoppe inn der han sto, hvis ikke går jeg gjennom dører med alarm. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 er vel ikke et svar, egentlig, men denne sida kan ganske sikkert hjelpe deg med både nåværende og fremtidige spillproblemer: GameFAQs tok meg også friheten å finne frem denne... håper det er til hjelp... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Følg høyre vegg, over til andre siden av rommet, stopp imellom heisdørene (i skyggen) mens kameraene peker i din retning. Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Hey, det med lampene var bra, at jeg ikke tenkte på det, herregud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå