Falconn Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Heisan alle sammen! Jeg skulle gjerne ha fått til å lage noen vannrette spalter i word sånn som dette: http://www.soc-wus.org/worship/Monday%20Evening.pdf Der 32 står eller sånn: Setter pris på hjelpen Endret 11. mai 2009 av Falconn Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke helt lett å se hvordan det er gjort men det er flere muligheter her: Sette inn topptekst med en kantlinje under, sette inn et tegnet objekt eller en kantlinje under den øverste linjen, bruke en tabell med en celle øverst og to under etc. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil ha akkurat som på den linken jeg sendte. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vel, det er omtrent som å vise bilde av en kake og si at du vil ha en kake som er laget på akkurat samme måte. Alle metodene jeg skrev tidligere kan gi samme eller liknende resultat og du får nesten bare prøve deg frem og se hvilken du ønsker å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå