Nygjerrig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Okay, jeg er bare 15 år men jeg har begynt å miste masse hår. Utrolig mye hår. Når jeg bare tar litt i det, og drar det ut komme det enormt mye hår. Masse hår i dusjen etter at jeg vasker det. Mye henger igjen på hårbørsten. Jeg vet at det er normalt å miste hår i noen perioder, men dette er unormalt mye sammenlignet med det jeg har opplevd før. Jeg spiser sunt, tar vitaminpiller hver dag og jeg temmelig "sunn" i forhold til mine jevnaldrende. Jeg har vært litt stressa i det siste, både hjemme og i forhold til eksamen og skole og sånt. Jeg lurer på om noen vet hva som skjer med meg, og om noen vet hvordan jeg kan stoppe alt det eller forebygge det eller noe som helst som kan hjelpe meg før jeg blir skalla. Egentlig så tenkte jeg å klippe meg og farge håret rett før 17. mai, men jeg tror at det kan nesten bli farlig siden pga den store kjemiske behandlingen håret får gjennomgå når man farger det. Jeg vil ikke være skallet! Tusen takk på forhånd :) Og forresten: jeg bruker sjelden krølltang og rettetang, og nesten ingen stylingprodukter. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg nevner det igjen. 1: Kan godt være B12 (Altså for lite, noe som gjør at du kan miste en del hår.) 2: Dra til legen for å ta en blodprøve og sjekk, kan få mye gode svar derifra. 3: Gå til en god frisør og spørr, kanskje han/hun finner noe, og kanskje du får noe for det. Lykke til. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Burde nok være postet i helse forumet, tror du får mye mer svar der. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 har du brukt DAX ? hvor ofte vasker du håret, og hva slags sjampo bruker du da? Lenke til kommentar
Nygjerrig Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 har du brukt DAX ?hvor ofte vasker du håret, og hva slags sjampo bruker du da? 2-3 ganger i uken, Sånne vanlige loreal og define sjampoer. hva er DAX? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ta det som en mann, skall deg først som sist. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har du vært i nærheten av noe med et slik merke på? Nei, spøk til sides. Tenk på alle pengene du sparer på hårpleieprodukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå