Staxlar Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, Dama mi har snart bursdag og jeg lurer fælt på hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen gode forslag? alt fra 0 til 2-3000kr Har vært sammen i snart ett år. Har tenkt litt på en flott ring eller om jeg skal betale sydenturen vi skal på snart. Kunne det vært en fin gave? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva ønsker hun seg? Sexy undertøy er alltids en slager. Ellers noe annet klær. Damer pleier å like det. Ellers bør du ta med deg dama ut på middag på dagen. Lenke til kommentar
MrMaker Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) serr? 2000-3000 på dama når dere bare har vært sammen et år? kjøp en digg parfyme til henne elns til 3-500 spenn. Med mindre dere skal forlove dere eller noe da, da skjønner jeg deg. Tviler på at hun har lyst på noe som er sykt dyrt, så hold deg heller til en morsom gave+middag eller noe sånt MrMaker Endret 11. mai 2009 av MrMaker Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kjøp en tomufin-motor! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er det bare meg eller er det dametruser og mannehender? Protip: Ikke bruk mye penger når dere ikke har vært sammen såååå lenge. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 møt opp dritings etter jobben og gi hun en pakke tulipanløk fra plantasjen, slår alltid an Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Til bursdager gir en jo vanligvis noe mer personlig enn hva en gjør til jul. For min del har en kombinasjon av følgende gitt svært gode resultater, og har alltid endt med pluss i boka. Blomster Restaurantmiddag Kort (med en koselig hilsen, dikt, sitat eller lignende) En eller annen parfyme. Sjekk i skapet hennes hva hun liker, og overrask med en lignende parfyme som hun ikke har selv. De som jobber i parfymebutikker hjelper deg gledelig med dette. Poenget, etter slik jeg har forstått det, er å vise at du bryr deg, og at du har brukt tid på å tenke gjennom en koselig og eventuelt romantisk gave. Kvinner er jo tross alt mye emosjonelle enn hva vi menn er. Jeg sier ikke at de ikke setter pris på dyre materielle gaver, men som regel er tanken bak gaven viktigere enn selve gaven i seg selv. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå