Demantios Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 det enkle er ofte det beste! Spør hun rett ut. For da får han sikkert ikke høre det i noen år fremover om hun ikke er interessert Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Sliter med det samme, men nå jobber jeg i enmannsforetak Men seriøst: Ikke mix business & pleasure, det ender aldri bra... Hang forresten inne på dassen på et luksushotell i Praha... Endret 14. mai 2009 av olsen_st 3 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke ofte jeg sier dette, men: Do it! Man angrer mer på sjangsene man ikke tok. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) deg: "har ikke lyst å pule vilt på dassen?" så venter du og er helt alvorlig til du får en reaksjon. om det ikke faller i din retnig: "le og vist tydlig at det var en drøy spøk" Endret 14. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 deg: "har ikke lyst å pule vilt på dassen?"så venter du og er helt alvorlig til du får en reaksjon. om det ikke faller i din retnig: "le og vist tydlig at det var en drøy spøk" ... og hun gjennomskuer det glatt, og du må bytte jobb. Lenke til kommentar
Shorty87 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 les litt om pua miljøet og prøv noen teknikker derfra:P er forøvrig ganske bred enighet der om å styre unna de man jobber sammen med:P Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Don't dip your pen in company ink! Det sier iallefall jeg 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kommer helt an på hvordan du er som person. Jeg kunne nok rimelig risikofritt sagt noe slikt rett ut til kolleger på den tidligere jobben. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 deg: "har ikke lyst å pule vilt på dassen?"så venter du og er helt alvorlig til du får en reaksjon. om det ikke faller i din retnig: "le og vist tydlig at det var en drøy spøk" ... og hun gjennomskuer det glatt, og du må bytte jobb. Hva er det våset om at mn må bytte jobb hvis man ikke får napp? Er det seriøst en lov mot å ha et forhold med en kollega, eller tenker dere på "awkwardness"-en som oppstår av å jobbe med en som ga deg rødt kort? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 deg: "har ikke lyst å pule vilt på dassen?"så venter du og er helt alvorlig til du får en reaksjon. om det ikke faller i din retnig: "le og vist tydlig at det var en drøy spøk" haha genialt Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 å om hu isje slutte å stirra på deg så suns eg du bør gå åg sjella hu ud. Trist? For all del, bør ikke slacke i arbeidstiden, men dette kan jo gjøres etter arbeidstid (så vanskelig er det vitterlig ikke), eller i løpet av en "røykepause" som alle tydeligvis synes er helt greit. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har faktisk hun liggende over her inatt, fordi hun ikke rakk bussen hjem. Og jeg har noen sekspakninger med øl liggende. Så dette kan bli morsomt Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, priceless! Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_* Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det vil trolig skje lite om du ikke tar initiativ, så for all del, ta initiativ og ta sjansen! I natt er natten din, lykke til . Rapport i morgen, btw Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Om du har henne hjemme hos deg nå hvorfor er du her inne på forumet og poster! 2 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om du har henne hjemme hos deg nå hvorfor er du her inne på forumet og poster! For å gi oppdatering til alle overivrige nerdene som ber om oppdatering med en gang det skjer noe. Derfor! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 DO IT FAGGOT, blir bra det der. Uansett så kan jeg ikke se hvorfor det skulle bli ubehagelig etterpå. Hvis hun ikke liker det? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pix or it didn't happen. Er hott med litt risky forhold. Har gjort noe lignende, dog det var bare platonisk. Gjennomfør det! Du vil ikke angre (med mindre du blir tatt og får fyken). Evt. kan du jo skifte skift om du blir redd for det i senere tid. PS: Ikke si du fikk prestasjonsangst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg