bruker365 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fant ingen kategori som passet, så jeg bare slengte den en plass. Hvordan ødelegger man magnetstripen på et bankkort eller lignende? Funker det med en stor magnet? Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://answers.yahoo.com/question/index?qi...05100620AAcRlMf Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 jepp. Jepp som i at det funker med en stor magnet? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Normalt ikke, om du leser linken. Om du virkelig vil ødelegge et bankkort, hvorfor ikke bare klippe det eller ødelegge det fysisk på et vis? Eventuelt legg det 10 sekunder i mikrobølgeovn, som det står i linken. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Tingen er at selve kortet ikke må være ødelagt, bare magnetstripen. Vet du om det kun er magnetstripen som blir ødelagt i microen? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er noe som blir brukt til svindel. Det kræsjer terminalen, slik at det kreves en enkel underskrift. Og de kan bruke andres visa-kort. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 En magnet vil kunne ødelegge et bankkort ja. Jeg klarte dette ved uhell når jeg la kortholdern sammen med en gammel mobil-holder magnet i bilen. Kortet nektet å fungere i bankterminaler samt ble "svelget" av minibanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå