Gå til innhold

Oppgradere desktop, 7000 +/-

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å oppgradere pc'en, HK, RAM og CPU.

Vurderer dette:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...CC-A21B06EB7F3F

Andre forslag? Må støtte SLI.

edit: er en stund siden jeg har fulgt med i utviklingen, er core i7 nehalem? kommer det snart nye cpu'er fra intel som er "verdt å vente på"?

edit 2: "For et par dager siden avslørte også Intel at deres D0-versjon av dagens i7 920 vil være klar den andre mars i år – og flere kilder hevder 920-ens storebrødre vil være klare ikke mange ukene etterpå. 920 vil beholde samme pris som nå." fra denne nyheten:

http://www.hardware.no/artikler/flere_core...underveis/67774

D0 versjon?

Endret av Phyuck Yiu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DO er rett og slett en ny versjon; fra C0. Består av en bokstav og et tall. C0 til D0 er stor endring. C0 til C1 er mindre endring. Vanligvis er effekten bedre overklokkingskapasitet og lavere strømforbruk.

Forresten hva skal du bruke PCen til. RAM til 700 og et hovedkort til rundt 2K gjør samme nytten hvis du ikke skal gjøre noe annet enn å bruke den; ingen overklokking og denslags.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar
Nei ikke alle støtter SLI og det der gjør det ikke. Dette gjør.

Minne forslag

Ser det står CrossfireX på det, men når jeg søker MSI X58 Platinum SLI i prisguiden, så er det det samme kortet som blir linka til på komplett :S

edit: på Gigabyte kortene, er dårlig med PCI slots. Kan jeg bruke PCI-e slot 2 og 3 (fra toppen og ned) til grafikkortene? Har et lydkort jeg også må ha plass til, og blir bare plass hvis jeg burker pcie-e slot 2 og 3..

Endret av Phyuck Yiu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...