asdfasd Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har problemer med en Pc som restarter seg helt uten videre, vanligvis når 3D spill spilles(war3). Får en Bluescreen-of-Death så restarter maskina seg, utrolig frustrerende! Oppsettet er som følger: Athlon XP 1800 Glacial Iglo Silent Breeze (19dB) Asus A7N266-VM 256MB PC2700 TwinMOS DDR RAM WD 40GB HD Samsung CD-ROM ATI Radeon 9100 64MB Chieftech kabinett Mini Tower 200W Det var det, slev tror jeg det er varme som er problemet, CPU vifta er jo ikke av de sterkeste. Med var ikke noe bedre etter at jeg satt inn 80mm vifte i kabinettet. Det kan jo også være strømforsynningen på 200W. Men jeg vet ikke, derfor jeg spør dere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 kan også være ramen.. jeg vet ikke helt Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Går for enten rammen eller strømforsyningen, slik dere har foreslått. Om du har muligheten, så bytt rambrikke og prøv da, og ikke så er en 200 watt altfor lite for en slik maskin. At det skjer når du spiller kan skyldes at både hd, cd-rom og maskinen ellers jobber fullt og bruker for mye strøm til sammen i forhold til hva strømforsyningen kan levere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå