Gå til innhold

BK: Enda et portrett jeg overhodet ikke kommer på en tittel til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pent portrett, men litt usikker på om jeg likte at treet sluttet rett med skulderen eller ikke.

Ellers gir blitslyset et gult skjær i forhold til det naturlige lyset. Hadde kanskje vært bedre med en reflektor istedenfor?

Edit: Om det er solen eller blitsen som gir gult stikk er avhengig hvilken høyre du mener;)

Endret av nbmofo
Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker @ c2h289h389o;

Litt for harde kontraster.

Litt for mye rødskjær

Og treet kunne du veldig greit ha droppet, og bare hatt en grønn bg. Ser den blir såpass diffus at det er mye mindre forrstyrrende enn ett superskarpt tre.

Og dette liker jeg;

Neseskyggen connecter fint med skyggen fra kinnebeinet.

Og fine varme toner, sånn om du ser bort i fra alt det røde. Så tror jeg det blir bra (har en skjerm her som har litt annen rødtone, og på den var det fint)

@INC,

-skygger er ikke litt flatterende, og ett ansiktet uten skygger blir fort todimensjonalt ;=)

kommer bare ann på hvor de er.

her ligger skyggen fint feks.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker @ c2h289h389o;

Litt for harde kontraster.

Litt for mye rødskjær

Og treet kunne du veldig greit ha droppet, og bare hatt en grønn bg. Ser den blir såpass diffus at det er mye mindre forrstyrrende enn ett superskarpt tre.

Og dette liker jeg;

Neseskyggen connecter fint med skyggen fra kinnebeinet.

Og fine varme toner, sånn om du ser bort i fra alt det røde. Så tror jeg det blir bra (har en skjerm her som har litt annen rødtone, og på den var det fint)

@INC,

-skygger er ikke litt flatterende, og ett ansiktet uten skygger blir fort todimensjonalt ;=)

kommer bare ann på hvor de er.

her ligger skyggen fint feks.

Jeg synes bare nesen ble mer framhevet pgr av den skyggen. Den gjør nesen større. Jeg mener lyset eller personen burde har vært litt annerledes

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...