Kenneth Solfjeld Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Håndholdt med Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED f/9 1/200s. ISO 200 200mm Endret 11. mai 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Bildet er litt merkelig i mine øyne.Vet rett og slett ikke om jeg liker det. Himmelen ser litt vel kunstig blå ut...Og jeg vet ikke helt om jeg liker hvor skrått bilde er...men...Er virkelig usikker.For noe ved bilde treffer helt riktig igjen også..heh. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Litt vell lyst for min del. Burde også hatt raskere lukker for å fryse dråpene helt, synes jeg. Er ganske enig med DDD, er usikker på om jeg liker bildet eller ikke...o.0' Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Oi! Drev å syslet med bildene i sterkt sollys (gardinene tatt ned for anledningen), så ikke at himmelen ble overkill. Men det er justert nå. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Veit du?Jeg blir ikke klok på dette bilde.heh. Jeg tror faktisk jeg ville likt bildet bedre om det var en liten sky på den himmelen. Høres sikkert sært ut men. Soer meg enig med Oyjorn i att du skulle hatt litt kjappere lukkertid for å fryse dråpene helt, men når det er sagt så må jeg nok si att bildet blir penere jo flere ganger jeg ser på det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En sky eller to er med på å friske opp en himmel, så det er ikke noe uvanlig ønske å ha! Virker som om det er litt. Vel. Kornete? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jatakk, jeg la merke til den litt spesielle støyen. Vet ikke hva det skyldes. Mulig for heftig oppskarping. Dunno.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå