akristina92 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Entry level test leaked from Russian army. Translation: “Six questions that help to identify any hidden psychological diseases young soldier might. If the soldier can’t see the number in one of the 6 circles on the test picture, the he likely might having: Can’t see circle 1: High aggression, proneness to conflict, the recommendation is to add more physical exercise and cold showers. Can’t see circle 2: Possible low than average intellectual abilities, can’t serve with sophisticated equipment. Can’t see circle 3: Possible debauchery, soldier should get increased daily ration, should get more physical activity tasks, should not be connected to food supplies, etc. Can’t see circle 4: Possible inclination to violence, can be assigned as a leader to his unit, as he can preserve discipline. Can’t see circle 5: Possible latent homosexuality. Can be light uncontrolled accesses of attraction to the same sex. Can’t see circle 6: Possible schizophrenic tendency. Required additional inspection. Kom med resultatet! Lenke til kommentar
UGP Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg klarer ikke å se hva nummer 5 er :s betyr det at jeg liker samme kjønn som meg da? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Gjelder i så fall meg og UGP. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahahaha! Jeg kan ikke se 5. Dette er faen meg flaut. :-P Greit at jeg har dama da, håper jeg faller inn under 'feilmarginen'! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er en vits, det er ikke noe tall i 5'eren. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hahahaha! Jeg kan ikke se 5. Dette er faen meg flaut. :-P Greit at jeg har dama da, håper jeg faller inn under 'feilmarginen'! ikke alle som inser at de er homo før sent ut i livet Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ble ganske skremt helt til jeg begynte å lese kommentarene under:P Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 På 5'ern ser jeg 86 :/ Maybe it's just me. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg så ikke 5'ern. satt å lo litt av meg selv heldigvis er jeg ikke den eneste som har det problemet ser det ut til. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg ser bare nr.1 =/ Jeg er virkelig psykisk syk... Endret 11. mai 2009 av BeFs Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Å fytti helvete, jeg så ikke 5-ern. Ble helt skremt jeg til jeg så kommentarene Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 På 5'ern ser jeg 86 :/ Maybe it's just me. Jooo, jeg ser en svak 86. Men er litt vanskelig å se den. Det betyr vel at vi to er de to mest hetero på hele forumet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eller at dere ikke forstod humoren... Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eller at dere ikke forstod humoren... Nå var det du som ikke forstod humoren, for jeg kødda jo bare:P Lenke til kommentar
picatta Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er jo kun en helt vanlig fargeblind test jo.... Jeg mislyktes jäktlig bra på den ja... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ser heller ikke 5'eren, men nå tviler jeg på at denne testen kan avsløre noen psykiske lidelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå