Faktum1 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Trenger tips til noen ville ting å gjøre i russetida, forslag? Gjort så langt: -Sex med 5 stk -Vin på 20 min Planlegger ikke: Kidnapping (hater når noen gjør det, drar den for langt..) Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kassen. Eventuelt shotte tabasco. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er russ sjæl, men håper for Guds skyld at du ikke brukte 20 minutter på vinen. Selv herdes jeg ikke vin, men kompisen min brukte halvannet minutt. 20 minutter hadde vel ikke vært et propblem for meg engang. Kassa på 24 timer derimot, prøv deg på den du! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke drekke eller feste. Det er ganske bra gjort å få til i russetida... Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Er russ sjæl, men håper for Guds skyld at du ikke brukte 20 minutter på vinen. Selv herdes jeg ikke vin, men kompisen min brukte halvannet minutt. 20 minutter hadde vel ikke vært et propblem for meg engang. Kassa på 24 timer derimot, prøv deg på den du! Du mener vel 12 timer hehe? Har planlagt å gjøre det ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå