EinarEriksen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er usikkert om den er ekte eller bare en kinesisk forfalskning. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Minnekort-sloten sier T-flash. Høytallergrillen er plassert ved siden av kameraet, ikke noe fotolys. Disse to punktene tyder veldig mye på at det er en fake. Men vi får se Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det er rart viss dei skal gå over til berørings skjerm. Eg sjølv har ein Nokia 5800 og synst det er bra at eg må leggje litt tyngde på skjermen for å få respons. Eg får så mykje betre kontroll av det. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det som understøtter tvilen litt, er at telefonen som er avbildet mangler et kamera i front for videosamtaler. Du ser jo tydelig at den har frontkamera på dette bilde: Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg ser ikke det særlig tydelig nei. Men du tenker kanskje på medieknappen rett over skjermen, på høyresiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg