Gå til innhold

Test: HTC Touch Diamond 2

Anbefalte innlegg

Hvordan er lyden på TD2?

Tenker da på de innebygde høytalerne..Musikk og film uten håndsett?

Ok kvalitet eller?

Og er det noen som kan si noe om bildekvaliteten på kameraet sammenlignet med noen andre mobiler?

Har bestillt en Arena som ikke har blitt sendt enda,og lurer nå på å avbestille den og heller gå for denne...Men er usikker.

Kamera er ganske viktig for meg,og lydkvaliteten.

Og er det muligheter for å laste ned noe program som gjør at man bruke geotagging?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kameraet er det beste jeg noen gang har hatt på en mobil eller smartphone. Tok noen bilder ute på 17. mai, og de ble både skarpe, lite støy og knallgode farger. I mørk belysning bir det litt mer støy i bildene, og den kan nok ikke matche de mer dedikerte kameramobilene fra Nokia eller SonyEricsson. Med tanke på hva slags type telefon dette er, så er jeg veldig fornøyd med kameraet. Har ikke sjekket ut dette med geotagging.

Vil også si at det er helt rått å bruke GPSen med Google Maps og sattelittkart. Skjermen er stor og har en fryktelig god oppløsning, så når man går rundt med dette på får i alle fall jeg en følelse av at jeg er en CIA-agent ute på oppdrag.. hehe. :p

Lenke til kommentar
Kameraet er det beste jeg noen gang har hatt på en mobil eller smartphone. Tok noen bilder ute på 17. mai, og de ble både skarpe, lite støy og knallgode farger. I mørk belysning bir det litt mer støy i bildene, og den kan nok ikke matche de mer dedikerte kameramobilene fra Nokia eller SonyEricsson. Med tanke på hva slags type telefon dette er, så er jeg veldig fornøyd med kameraet. Har ikke sjekket ut dette med geotagging.

Vil også si at det er helt rått å bruke GPSen med Google Maps og sattelittkart. Skjermen er stor og har en fryktelig god oppløsning, så når man går rundt med dette på får i alle fall jeg en følelse av at jeg er en CIA-agent ute på oppdrag.. hehe. :p

hehe..Bra kameraet er ok.Men hva synes du om høytalerne da?

Lenke til kommentar
Har ikke testet høytaleren ennå, men kommer tilbake så fort jeg har gjort det. Har lyttet bare noen sekunder til den, og kan ikke akkurat si at jeg ble imponert.

Elkjøp kjører nå helgetilbud på DT2 til 3995 kr uten abonnement!

Det står at den ikke er på lager. Får man denne prisen om man bestiller nå slik at de sender den når den er på lager?

edit: Kan man oppgradere til WM 6.5 når det kommer ut forresten?

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Dersom de har annonse på den uten at den er på lager, og kundene ikke får den til den prisen når den kommer på lager, så vil det være villedende markedsføring. Føler meg nokså trygg på at de som bestiller får den til den prisen.

Er vel ingen som har gitt noen garantier for at man skal kunne oppgradere til WM 6.5, men HTC har hatt til vane å la brukere oppgradere ved tidligere anledninger.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Er vel ingen som har gitt noen garantier for at man skal kunne oppgradere til WM 6.5, men HTC har hatt til vane å la brukere oppgradere ved tidligere anledninger.

Joda, det er lenge siden det ble kjent at HTC kommer med WM 6.5 til Diamond og Pro 2 når det kommer.

Lenke til kommentar

Da blir det likevel DT2 på meg etter mye fram og tilbake.

Tror den kommer i posten i morgen :new_woot:

Nesten så jeg kjenner nerdegasmer bare jeg tenker på det :dribble:

Noen her som kan tipse meg om noen kule touch/sensor-spill?

Og er det mulig å laste ned et eller annet tastatur som har æøå uten å måtte holde på a eller o?

Lenke til kommentar

Windows Mobile har i utgangspunktet en begrensning på 16 bit fargedybde, altså 65k farger, noe du kan lese om her. Det skal gå an å gjøre en endring på dette slik at fargedybden blir større, men dette vil da gå på bekostning av ytelsen. For å klare å se en god forskjell stilles det krav til oppløningen. Det hjelper lite med støtte for å vise mange farger hvis skjermen ikke klarer å vise mange av disse samtidig. Har man dermed en god oppløsning og det rette bildet på skjermen vil man nok klare å se en forskjell, men det skal sies at skjermene HTC bruker er knallgoe og får som vanlig mye skryt.

Lenke til kommentar

Her ringer jeg mpx kl 10 på formiddagen og spør om jeg har den i morgen hvis jeg tar express som fraktmåte..

Jada det har du,så lenge du bestiller før kl 12...

Jeg bestillte da TD2 kl 10.10 og så samtidig at de hadde 14 tlf på lager...

Og nå ikveld når jeg skal se om jeg kan spore pakken min på mine sider,står statusen på ordren som ÅPEN fremdeles!?!??!

Står også at antall på lager:Bekreftet 22-05-2009...

Jævlig irriterende når man blir lovet at varen blir sendt og så har de ikke gjordt en dritt.....

Dette har vel ikke noe her på tråden å gjøre men slenger det ut likevel.

Lenke til kommentar

Da er min TD2 på vei,og i mine hender i morgen :)

Da jeg aldri har hatt en WM før lurer jeg på forskjellig;

Hva programmer er lurt av meg å skaffe?

Vet at jeg skal ha Fingerkeyboard 2.1,men må jeg da slette det som er på

mobilen fra før,eller kan jeg ha begge?

Lenke til kommentar

Ser også at det er en tråd med tips og tricks og der er det en link til Hotfix 1,2,3 og 4..

Er det slik at man installerer dette fortest mulig eller kun etter problemer oppstår?

Som f.eks den som fikser døde pixler....Er disse fixene forebyggende eller noe som "fixer" problemer etter de oppstår?

Lenke til kommentar
Diamond 2 er absolutt ingen treg telefon. Ting tar naturligvis lenger tid enn med en enkel telefon til 600 kroner, men med tanke på hvor mye informasjon Diamond 2 skal behandle for hvert tastetrykk ser vi ingen grunn til å klage på hastigheten.

Jeg i grunnleggende uenig. Hvis basisfunksjoner som å slå opp i kontaktliste + ringe, lese og sende SMS/MMS er tregere enn på en telefon til 600spenn, så er det rett og slett for dårlig. Da tar jeg 600kroners mobben futen å blunke. Ringe/SMS/MMS står for over 90% av tida jeg bruker en mobil til, så det må være ivaretatt.

Sekundære funksjoner må telefonen gjerne få tygge litt på, det forventer man til en viss grad samt at da er grensesnitt/funksjonalitet osv det som gjelder over hurtighet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...