a7x Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Jeg vurderer å kjøpe digital kamera pga skal til London i juni. Så det jeg lurer på, er om noen har tips til et bra digtalkamera i 2000 kroners klassen.. Noen krav: Tar gode bilder er førsteprioritert, selvfølgelig At den kan ta opp noenlunde grei video er et pluss Hadde vært megafett å ta bilder under vann, men må vel litt opp i pris da? Et godt batteri Ikke for stort og tungt Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
dags Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nikon D40 kit har jeg sett til 1990,- Bedre tilbud enn dette får du neppe, men desverre husker jeg ikke helt hvor jeg så det. Expert? Alternativt har du jo Canon Powershot 590is til rundt 1000,- Også et godt tilbud spør du meg. Lenke til kommentar
dags Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kom jo også på at Fuji lanserer nytt kompaktkamera i disse dager som faktisk er vanntett slik at du kan bade/snorkle med det, lite og koster mindre enn 2000,- Se her: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=105603 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå