LarsLohne93 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hallo:) Hvis jeg f.eks. skal laste ned noe som tar ca ett døgn så går jeg jo selvsagt ifra PCen.Men hvis jeg f.eks setter på nedlastinga å går ut i 1 time så er PCen gått i dvalemodus og stoppet å laste ned mens jeg er ute. Hvordan kan jeg unngå at PCen går i dvalemodus? Jeg har Vista hvis det spiller noe rolle:) På forhånd, takk:) Mvh Lars Lohne Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) 1.Klikk på startknappen 2.I søkeboksen, skriver du CMD men ikke trykk Enter. 3.Høyreklikk i søkeboksen, og velg Kjør som administrator. 4.Hvis du får opp en UAC-boks, velger du Fortsett. 5.I kommandovinduet skriver du inn følgende, og trykker Enter: powercfg –h off Endret 11. mai 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
LarsLohne93 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 1.Klikk på startknappen2.I søkeboksen, skriver du CMD men ikke trykk Enter. 3.Høyreklikk i søkeboksen, og velg Kjør som administrator. 4.Hvis du får opp en UAC-boks, velger du Fortsett. 5.I kommandovinduet skriver du inn følgende, og trykker Enter: powercfg –h off Takker for svar men det kommer opp "du har ikke tilatelse til og aktivere eller deaktivere dvalemodusfunksjonen. Går det ann å gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå