GeorgesKello Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg ska kjøpe meg en ny tv og leste litt i Audiovideo-forumet. Noen hadde postet disse to videone. Jag hater dem, de er de verste dritten jag noensinne sett! Men vennene mine elsker dem. Liker noen dem? Er jeg den ende som hater dem? Trenger hjelp, er jeg alene på hat-siden Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hvilke alternativer er det du ser på nå? I og med at Samsung nå tydeligvis er utelukket grunnet din hat over Samsung sine reklamefilmer. Endret 11. mai 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 få lukket denne tråden a. Det er jo ren reklame. Ny bruker og greier... Jeg beklager om jeg tar feil.. Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 få lukket denne tråden a. Det er jo ren reklame. Ny bruker og greier...Jeg beklager om jeg tar feil.. Posten er oversatt fra svensk og ser det ut som.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå