MrPancake Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Lurer på når billettene til landstreffet 2010 kommer ut. Har hørt at de skulle komme ut rett etter årets treff, men de ligger hvertfall ikke ute på billettservice... Noen som har peiling, eller vet når billettene kom for årets treff kom ut? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 tja slutten av sommerferien sånn ca.. er vel det det har vært tidligere.. De annonserer nok ut leneege før bilettene legges ut.. så læx`n Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Takker for svar Jaja, tar det med ro jeg, hadde bare vært sykt skjipt å måtte sitte hjemme å høre på dundringen i kongeparken da jeg kunne vært der selv Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Da kan jeg komme med en update på denne tråden, og informere om at et begrenset antall tilbudsbiletter kom for salg i dag på billetservice.no Så da har jeg fått reservert meg bilett hvertfall Endret 19. mai 2009 av MrPancake Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Akkurat nå virker det som at det bare går an og kjøpe med genser, ikke uten. Samme hos dere? edit. Bestilte i dag, med genser. Eneste som var igjen akkurat nå. Kommer jo mer senere, men blir jo bare dyrere så. ^^ Endret 16. juni 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Så på gruppen til landstreffet på facebook at det bare var 100 igjen med genser nå, og det er de eneste som er tilgjengelige før de siste legges ut etter sommeren. Tilbudsbillettene røyk på rekordstor fart i år, 4 timer! Så for dem som ikke har fått tak i billett enda, er det bare til å kjøpe med genser, eller være klar til etter sommeren! Lenke til kommentar
Mushy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hva heter den gruppa på facebook? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Tror han mente eventen; 'Kongeparken 2010'. Endret 25. juni 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Liten update til denne tråden; siste pulje med billetter til kongeparken 2010 legges ut rundt skolestart, så det er bare til å følge med! Update: De siste festivalpassene for Landstreff Stavanger blir sluppet Onsdag klokken 16:00. Endret 17. august 2009 av MrPancake Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som selger billetter til Kongeparken? Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Er det utsolgt allerede? Edit: Ligger fremdeles ute billetter her http://www.billettservice.no/html/browse.h...amp;TOUR=LANDST. Endret 21. august 2009 av MrPancake Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jepp, er utsolgt på billettservice nå. Så, noen som selger? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Deter billetter igjen der enda, med Festival Kit. Så er jo dyrere altså, men man får hvertfall billett. ^^ Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Såvidt jeg ser får du billett til 1300,- på den øverste linken, helt til høyre "finn billett"... http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...amp;l=NO&C= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå