Liquidant Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 En kortfattet teaser viser nye elementer i kommende Modern Warfare 2. Videoen hinter til at ytterligere informasjon om spillet kommer den 24. mai. Se videoen Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Spille så bare jæveli fett ut bare med å se på den lill teaseren elsker krig i snøen :!: (ser blodet mye bedre:p) Lenke til kommentar
wotg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja! Ja! Ja! Jeg er helt klar for et nytt krigsspill. BF2 er gøøy, men begynner å dra på åra, COD4 er for CQB for meg. Moder warefare 2 ser sinsykt lovende ut Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja! Ja! Ja! Jeg er helt klar for et nytt krigsspill. BF2 er gøøy, men begynner å dra på åra, COD4 er for CQB for meg. Moder warefare 2 ser sinsykt lovende ut CQB? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja! Ja! Ja! Jeg er helt klar for et nytt krigsspill. BF2 er gøøy, men begynner å dra på åra, COD4 er for CQB for meg. Moder warefare 2 ser sinsykt lovende ut CQB? Close Quarters Battle. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja! Ja! Ja! Jeg er helt klar for et nytt krigsspill. BF2 er gøøy, men begynner å dra på åra, COD4 er for CQB for meg. Moder warefare 2 ser sinsykt lovende ut CQB? Close Quarters Battle. ahhh.... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det ser jo ualminnelig fett ut, men håper de ikke går alt for langt bort fra COD4 sitt gameplay. Uansett skal det bli en fryd å få satt tennene i et nytt COD fra IW. Lenke til kommentar
joey92 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Håper bare multiplayer delen blir minst like fet som i COD4 Men ser lovende ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Call Of Duty: Modern Warfare 2 .... World at War...Again! Slik så jeg coveret på dette spillet for ikke lenge siden på en side hvor det kan bestilles. Hinter det om at suksessen med Zombie levler kommer tilbake? hadde vært rått, hvis ikke vet jeg ikke om jeg vil ha det nye spillet... vil ha mest mulig spillbarhet selv om man runner det... multiplayer er jo bare tragisk full av hypre 13-14 åringer på de andre spillene. ikke kan de stave på Engelsk heller. Endret 11. mai 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Call Of Duty: Modern Warfare 2 .... World at War...Again! Det heter ikke Call of Duty lenger, det er blitt en ny serie som bare heter "Modern Warfare". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Call Of Duty: Modern Warfare 2 .... World at War...Again! Det heter ikke Call of Duty lenger, det er blitt en ny serie som bare heter "Modern Warfare". isj.. så da kommer det ingen ny call of duty i år. Men den nye serien bruker vel call of duty motoren håper jeg, men historien blir bare ett enda større lass med fiktiv historie. og når skal de la folk få selv velge hvilken side man vil være på. liker flere alternative endinger. De burde ta med noen zombie levler ellers blir det helt bånn når spillet er runna. Lenke til kommentar
Piraja Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Kan ikke vente på dette spillet! Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kanke vente... Håper man blir like dratt med i Enspillerdelen som i COD 4. Ble dritsur på jæveln på slutten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg