gorpium Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nytt studiobilde fra meg. Har store problemer med å velge mellom farge og s/h. 70mm f/5 1/200 ISO 200 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Rimelig frekt blikk. Kanskje hvis du haded fått noe mer direkte blikk, og ikke noe mer "gjemme seg" blikk. Så hadde det blitt bra! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Farge best, etter min mening... RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 fargene fungerer best her. Synd at skulderen er såpass høyt oppe at den dekker haken hennes. Tror effekten hadde blitt bedre med senket skulder. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Takk for forskjellige meninger. Smaken er vel som baken. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Likte veldig godt lyset og fargene, men selve posituren ble litt i frekkeste laget.. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Med farge, takk. En grå munn er ikke så sexy. Skulder'n er litt feil (litt ned, og kanskje litt bakover?), men ellers er bildet frekt og fint! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Absolutt delte meninger her. Kanskje fordi jeg kjenner modellen best at jeg ikke ser problemer med posen - unntatt sånt som at kanskje skulderen skulle vært litt lengre nede for å vise haken. Lenke til kommentar
0434 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Armen passer ikke inn der den er plassert, og bildet ellers er for mørkt og for uskarpt. Det er heller ingeting "nytt" med bildet. Kansje bildet hadde blitt mere frekt med bla. litt spennende lyssetting? Å sånn er det med den saken.... Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 som de har sagt, den munngrimasen er litt uheldig. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Helt klart med farge. Men med skulderen senka bitte litt så ville bildet helt klart sett både mere naturlig og frekkere ut. Men stilig bilde idè. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Armen passer ikke inn der den er plassert, og bildet ellers er for mørkt og for uskarpt.Det er heller ingeting "nytt" med bildet. Kansje bildet hadde blitt mere frekt med bla. litt spennende lyssetting? Å sånn er det med den saken.... Mørkt og uskarpt? Det er aldeles ikke undereksponert og 70-200 gir ikke uskarpe bilder. Slike bilder er oftest ikke så originale at det gjør noe, så det tenker jeg ikke stort på. Er andre kvaliteter man ser etter. Hvilken lyssetting hadde du foreslått da? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fargebildet er best i mine øyne. Lyssetting, skarphet m.m er helt som det skal være. Frekkheten mangler dog... føler det blir litt mye tunge, og kombinasjonen av åpen munn/mye tunge blir ikke helt vellykket.. Når det er sagt synes jeg du har hatt flere gode studiobilder den senere tiden Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Takktakk! Mulig det ja. Vet ikke helt hvordan jeg føler. For meg leverte det, men helt klart at små endringer kunne gjort det langt bedre. Om jeg husker på det skal jeg prøve å ta en ny versjon neste gang med kritikken her i betraktning. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er enig i at fargeversjonen er den beste, men i likhet med andre så har jeg store problemer med den posituren. Både med munnen, skuldrene, magen, osv. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Frekkheten fravaerer for min del ogsaa, ser jo bare litt 'spesiell' ut med tunga slik. Kunne vaert ett kult bilde med ett annet uttrykk. Likte farge best Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Spesielt ja, men for meg var det noe nytt som falt i smak, men meg om det. Har mange forskjellige bilder der, så kanskje jeg kommer med nytt som faller mer i smak her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du kan jo ikke mene at dette er flatterende for modellen? Being unique doesnt make you useful Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Hun likte det faktisk ganske godt. Lenke til kommentar
0434 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Armen passer ikke inn der den er plassert, og bildet ellers er for mørkt og for uskarpt.Det er heller ingeting "nytt" med bildet. Kansje bildet hadde blitt mere frekt med bla. litt spennende lyssetting? Å sånn er det med den saken.... Mørkt og uskarpt? Det er aldeles ikke undereksponert og 70-200 gir ikke uskarpe bilder. Slike bilder er oftest ikke så originale at det gjør noe, så det tenker jeg ikke stort på. Er andre kvaliteter man ser etter. Hvilken lyssetting hadde du foreslått da? Kansje noen "frekke" farger med lystråler eller noe. Pointet er vel at bildet skal fenge i mere enn i ett par sekunds tid, og da må det være noe å se på rundt motivet også (uten at hovedmotivet "drukner" i bildestøy forøvrig)Men bevares, bildet er bra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå