Gå til innhold

BK: Frekt portrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Armen passer ikke inn der den er plassert, og bildet ellers er for mørkt og for uskarpt.

Det er heller ingeting "nytt" med bildet.

Kansje bildet hadde blitt mere frekt med bla. litt spennende lyssetting?

Å sånn er det med den saken....

Lenke til kommentar
Armen passer ikke inn der den er plassert, og bildet ellers er for mørkt og for uskarpt.

Mørkt og uskarpt? Det er aldeles ikke undereksponert og 70-200 gir ikke uskarpe bilder.

Slike bilder er oftest ikke så originale at det gjør noe, så det tenker jeg ikke stort på. Er andre kvaliteter man ser etter.

Hvilken lyssetting hadde du foreslått da?

Lenke til kommentar

Fargebildet er best i mine øyne. Lyssetting, skarphet m.m er helt som det skal være.

Frekkheten mangler dog... føler det blir litt mye tunge, og kombinasjonen av åpen munn/mye tunge blir ikke helt vellykket..

Når det er sagt synes jeg du har hatt flere gode studiobilder den senere tiden :)

Lenke til kommentar

Takktakk! :)

Mulig det ja. Vet ikke helt hvordan jeg føler. For meg leverte det, men helt klart at små endringer kunne gjort det langt bedre. Om jeg husker på det skal jeg prøve å ta en ny versjon neste gang med kritikken her i betraktning.

Lenke til kommentar

Mørkt og uskarpt? Det er aldeles ikke undereksponert og 70-200 gir ikke uskarpe bilder.

Slike bilder er oftest ikke så originale at det gjør noe, så det tenker jeg ikke stort på. Er andre kvaliteter man ser etter.

Hvilken lyssetting hadde du foreslått da?

Kansje noen "frekke" farger med lystråler eller noe. Pointet er vel at bildet skal fenge i mere enn i ett par sekunds tid, og da må det være noe å se på rundt motivet også (uten at hovedmotivet "drukner" i bildestøy forøvrig)Men bevares, bildet er bra også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...