snookie Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er på jakt etter en god 37" flatskjerm. Valget står mellom Philips 37PFL5603 eller Samsung LE37A656. Etter å ha lest denn testen: http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article378991.ece Men er selvfølgelig åpen for andre enn disse Vurderer Philips`n siden den er litt billigere, og la merke til at kontrasten var høyere enn hos Samsung`n, vet ikke om jeg skal henge meg så mye opp i det.... Bruksområdene er for det meste Playstation 3, Blu-Ray og vanlig tv-titting. Håper jeg kan bli litt klokere Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Samsungen har det beste sortnivået så jeg ville valgt den... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Samsungen har det beste sortnivået så jeg ville valgt den... Helt enig så gå for A656. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) hvis du velger samsungen, så ville jeg kjøpt 40" istedenfor .. syns jeg kan huske den har bedre speccs , iallefall på kontrasten, og den er bare et par hundrelapper dyrere har selv en A656 52" og er kjempe fornøyd.. angrer litt på at jeg ikke venta på den nyere modellen som har usb til samme pris.. men nesten alle tester viser at A656 var den beste tv'en til den prisen... så tror ikke du kommer til å angre Endret 11. mai 2009 av toazty Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 hvis du velger samsungen, så ville jeg kjøpt 40" istedenfor .. syns jeg kan huske den har bedre speccs , iallefall på kontrasten, og den er bare et par hundrelapper dyrere har selv en A656 52" og er kjempe fornøyd.. angrer litt på at jeg ikke venta på den nyere modellen som har usb til samme pris.. men nesten alle tester viser at A656 var den beste tv'en til den prisen... så tror ikke du kommer til å angre 40 har bedre spekk og enig at man bør gå for denne. Lenke til kommentar
snookie Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Takker så mye for svarene Har bestemt meg for å gå for Samsung 40" LE40A656, du får faktisk ganske mye mer for bare noen hundrelapper ekstra Ligger på Mpx.no og elprice.no får 7269,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå