Gå til innhold

Valg 37" flatskjerm

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en god 37" flatskjerm.

Valget står mellom Philips 37PFL5603 eller Samsung LE37A656. Etter å ha lest denn testen: http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article378991.ece

Men er selvfølgelig åpen for andre enn disse :)

Vurderer Philips`n siden den er litt billigere, og la merke til at kontrasten var høyere enn hos Samsung`n, vet ikke om jeg skal henge meg så mye opp i det....

Bruksområdene er for det meste Playstation 3, Blu-Ray og vanlig tv-titting.

Håper jeg kan bli litt klokere :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du velger samsungen, så ville jeg kjøpt 40" istedenfor .. syns jeg kan huske den har bedre speccs , iallefall på kontrasten, og den er bare et par hundrelapper dyrere

har selv en A656 52" og er kjempe fornøyd.. angrer litt på at jeg ikke venta på den nyere modellen som har usb til samme pris.. men nesten alle tester viser at A656 var den beste tv'en til den prisen... så tror ikke du kommer til å angre

Endret av toazty
Lenke til kommentar
hvis du velger samsungen, så ville jeg kjøpt 40" istedenfor .. syns jeg kan huske den har bedre speccs , iallefall på kontrasten, og den er bare et par hundrelapper dyrere

har selv en A656 52" og er kjempe fornøyd.. angrer litt på at jeg ikke venta på den nyere modellen som har usb til samme pris.. men nesten alle tester viser at A656 var den beste tv'en til den prisen... så tror ikke du kommer til å angre

40 har bedre spekk og enig at man bør gå for denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...