:Francis: Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg har ett gridview som jeg populerer med LINQ. Jeg ønsker å velge documenter fra gridviewet som så skal vises i et annet gridview, men jeg får ikke til å legge mer enn ett dokument til det andre gridviewet. private List<int> selected_trans = new List<int>(); private DBLINQDataContext dbContext = new DBLINQDataContext(); protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { } protected void pickGridView_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e) { int id = int.Parse(pickGridView.SelectedValue.ToString()); selected_trans.Add(id); pickGridView.SelectedRow.Visible = false; populateSelectedList(); } private void populateSelectedList() { //List<System.Linq.IQueryable<DocumentBasket.Transmittal>> myList = new List<System.Linq.IQueryable<DocumentBasket.Transmittal>>(); //for (int i = 0; i < selected_trans.Count; i++) //{ var myvar = from p in dbContext.Transmittals where p.ID_Transmittal == selected_trans[0] select p; //List<object> myList = new List<object>(); //myList.Add(myvar); // } selectedGridView.DataSource = myvar; selectedGridView.DataBind(); } Denne koden skriver som sagt ut en record, men jeg vil gjerne modifisere den slik at jeg kan velge flere records. Setter stor pris på all hjelp! Francis Endret 11. mai 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
pian Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Litt workaround, men hvis du ikke MÅ ha en Gridview å velge fra: Bruk en listbox, og bruk listbox.GetSelectedIndices() Tror det er enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå