Fred7555 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei, når jeg gikk inn på "Datamaskin" idag, så var "Harddisk Stasjoner" og "Eneheter med flyttbar lagringsmedium" skiftet til rare tegn. Når jeg går under her, for å legge til et Vedlegg, så kommer de gamle navnene tilbake, men ikke når jeg går inn på "Datamaskin". Det samme skjedde med alle undermappene og, men det skiftet jeg tilbake ved "Sorter etter navn" Vet noen hvordan å få tilbake det gamle? Bildet viser hva som har skjedd Takker på forhån for all hjelp Endret 11. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dette skjønte jeg faktisk ikke noe av! Jeg syns det ser hel normalt ut jeg... Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, når jeg gikk inn på "Datamaskin" idag, så var "Harddisk Stasjoner" og "Eneheter med flyttbar lagringsmedium" skiftet til rare tegn. Når jeg går under her, for å legge til et Vedlegg, så kommer de gamle navnene tilbake, men ikke når jeg går inn på "Datamaskin". Det samme skjedde med alle undermappene og, men det skiftet jeg tilbake ved "Sorter etter navn" Vet noen hvordan å få tilbake det gamle? Bildet viser hva som har skjedd Takker på forhån for all hjelp Det ligger nok på visningsinstillinger/mappeinstillinger for datamaskin. Men hvis det viser seg å være så vanekelig så kan du jo bare tidsformatere den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Høyreklikk på det hvite området og slå av gruppering. Kan ikke sjekke hvor det valget lå nå. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hei, ser jeg forklarte det litt dårlig, så prøver igjen. På dette bilder under, så er feltene hvor "Harddisker" og "Harddisker med flyttbart volum" blitt endret til det jeg har satt ring rundt. Dette er det hva det egentlig skal stå: Det kom jeg til ved å gå på "Bla gjennom..." for å lagre/åpne programmer osv. Men når jeg går på "Datamaskin" via Startmenyen, kommer det første bildet opp. Har prøvd å skifte frem og tilbake, men finner det ikke ut nå. Ønsker heller ikke å tilbakestille PC'en tilbake i tid, for har innstallert programmer og fikset endel på program-filer, som jeg ikke ønsker å gjøre igjen. Er ikke det kjempe-problemet, men vil helst ha det tilbake. Takker for hjelp (Håper dere skjønner bedre nå) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei, fant ut av problemet nå. Det var å gå på "Type" øverst på linjen, også "Gruppe" under Beklager for kanskje unyttig tråd, men lette i 20 min uten å finne det Endret 11. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Helt i orden vettu Har laget manbge unyttige tråder jeg og som jeg fant svaret på ved og lete litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå