RobertSo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Enhver sak som når forsiden av Nettby, får ødelagt debatten som følger med saken. Dette er det en gruppe fjortiser som står for med fjas, mobbing og random tull - er det riktig at et sosialt nettverk som Nettby skal bli kontrollert av en gjeng umodne og frekke ungdommer? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå er vell nettby fjortiss plass nummer 1 og da. Glad eg ikkje holder til der. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Løsning på problemet: Pell deg ut av nettby. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Irriterende at de ikke kan holde en saklig diskusjon on topic Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kunne ikke brydd meg mindre.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Irriterende at de ikke kan holde en saklig diskusjon on topic Det er faen meg rett...Alle de idiotiske diskusjonene som 13 åringer kommer om 11 september "sammentreff", som er bare helt tilfeldig dritt..Samme med de som tror på at vi må betale for hver nettside i fremtiden..Oo Var også en 11 åring som sa at ei gruppe var dårlig fordi de hadde skrevet 9/11 og det var feil sa han..Idioter Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Løsning på problemet: Pell deg ut av nettby. Det enkle er ofte det beste, men mange trives på nettby (hvorfor er dog usikkert). Det enkleste vil nok være å ta diksusjoner et annet sted, eventuelt i lukkede grupper. Kunne ikke brydd meg mindre.. Så hvorfor svarer du i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå