husqvarna340 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 har skifta bremseklossar på frambremsen på suzuki rmx en min og får ikkje bremsene til å virka igjen. eg har prøvd å lufta dei med å pumpa litt og så halda inne hendelen når eg opner og lukker lufteskrua. eg får litt trykk på dei men ikkje nok til å bruka dei. det kjeme ikkje ut luft når eg opnar, det renner bare ut litt. og eg får heller ikkje skikkelig trykk slik at bremseveska sprutar ut, den renner bare ut. noken som kan hjelpa????? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 jeg har sånn ca samme problem med min vivacity. bare bakbremsen funker. mistenker det er noe galt med kalipperen, noen som har forslag? Lenke til kommentar
husqvarna340 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 svar då holkens eg og han kompisen kan daua i ein kolisjon vist vi ikkje får frambremser Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da anbefaler jeg deg at du ikke kjører før du har fått ordnet bremsene. Send sykkelen på verksted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå