konduktans Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Som tittel sier. RFSU Zenith i/rundt Gjøvik anyone? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 og rfsu zenith er? latexfri kondom Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ...En ting du googler om du ikke har peiling. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Glemte å si hva det er. Haha. Har de slikt på apoteket? Kondomeriet på Gjøvik er dessverre lagt ned. Er det noe slikt på Lena, Skreia e.l.? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg tviler veeeldiig på at det finnes noe slikt på Lena i allefall....har ikke sett noe lignende i løpet av 2 år på skolen der, så det måtte i tilfellet være et eller annet bortgjemt undergrunds-bondekondomeri i en kjeller på Valle VGS.....skal jeg faen med lete etter i fritimen i morgen Ellers er vel ikke en Oslo-tur det verste å få til? Det går jo tog fra stasjonen noen ganger om dagen.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Haha. Underground condom shop ville vært noe. Jeg bestemte meg for å bli VIP-kunde på kondomeriet, og nå er Zenith på vei til meg i posten for 180(!) kroner. For fem stykker. Jenta mi skal faenmeg få starte på piller snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå