TheCatIsALie Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei. Jeg skal rett om ikke så lang tid holde foredrag om klatring på skolen (bare for klassen min) Finnes det noen morsome bilder? Tenkte litt på dette: sikrer prater i mobil (ulykke skjer?) mister kalkball på sikrer Finnes det noen morsome bilder som viser dette? Vet noen av dere om andre morsome ting (innenfor grensen)? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 sikrer prater i mobil (ulykke skjer?) Ta tele 2 reklamen som ble sendt en tid tilbake? Hvis det var tele2 da... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Er ikke sikkert på hvilken du mener.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er ikke sikkert på hvilken du mener.. Det er ikke sikrer som prater i mobil da. Men klatreren, mister den neddover berget. Men kanskje ikke en sånn ulykke du skulle ha? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Bare det er litt morsoms så går det nok. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg finner ikke video? vet du om det finnes noen på nett? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg finner ikke video? vet du om det finnes noen på nett? Har sett litt, men har ikke funnet den. Skal se mer i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå