luddo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei! Jeg bestemte meg for noen dager siden, at jeg vil kjøpe et nytt Nikon D80.. Men problemet er at jeg ikke kan finne noen nettbutikker som fortsatt selger kameraet Såå, er det noen som vet om en butikk som selger ubrukte Nikon D80? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 D80 er jo en utgått modell, så det blir nok litt vanskelig å finne. Ingen av butikkene i prisguiden har det inne. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 De har det inne på JapanPhoto i Akersgata og på Elkjøp Express i Bogstadveien (ikke at jeg ville anbefale å kjøpe det til den prisen de skal ha for det, men det er en annen sak..) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis en butikk har det inne til overpris, så er det jo ikke verre enn at man kan snakke med dem og prøve å få til en deal. Antageligvis har de rett og slett ikke somlet seg til å sette ned prisen, og da kan det være på plass med et lite hint. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 komplett har 2 stk på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå