klaskan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei. Har en Sandisk 8gb USB-driver. Cruzer micro model.. For noen dager siden dro jeg den bare ut av pc'en uten og trykke på trygg fjerning. Nå vises den ikke på min datamaskin lengre. Finnes det en måte og fikse dette på? mvh.klaskan Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei. Har en Sandisk 8gb USB-driver. Cruzer micro model.. For noen dager siden dro jeg den bare ut av pc'en uten og trykke på trygg fjerning. Nå vises den ikke på min datamaskin lengre. Finnes det en måte og fikse dette på? mvh.klaskan Har du prøvd å koble den inn i noen andre sin PC eller en annen USB port i din egen PC? Hvis ikke så finner du drivere her; http://www.quickpcsolutions.org/Drivers/us...CFQIMswodwS5kcw Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Argument Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har samme problemet med en ekstern harddisk. Edit: Hmm. Nå fungerer den plutselig igjen. Styrte fra og med i går for å få den til å fungere. Nå høyreklikka jeg bare på Min datamaskin - Behandle - Og plutselig dukket den opp! Merkelig Endret 11. mai 2009 av Argument Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Finner du den i Enhetsbehandlig? Høyreklikk på Min Datamaskin, Behandle, Enhetsbehandling. Mulig du kan finne den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå