hvorre Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har ett aldri så lite problem med laptopen min om dagen. Og den trenger jeg virkelig nå som det nærmer seg eksamen. Når jeg starter pc'en kommer det opp ett varsel om at "det finnes 2 problemer som har innvirkning på statusen din." Ok, tenker jeg og skal løse disse problemene. Men, når jeg trykker "løs problemer" hopper programmet bare over punktet Autoprotect og går rett løs på søk for virus. Men også her er det ett problem, og søket stopper og det kommer en beskjed om at det har oppstått en intern feil... Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
skuffx Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Norton 360 Online hadde jeg vært deg så hadde jeg brukt avast eller AVG ellers kan du jo prøve og re installere Norton og sjekke om det fisker problemet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Skulle gjerne unngått Norton, men for å komme på nett på skolen må jeg (mener jeg å huske) ha ett program som er godkjent av innloggingsklienten som brukes på nettverket, og tror ikke avast og AVG er en av disse. Men kan jo prøve å reinstalle Norton... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Da var programmet oppegående igjen! Gjorde nada selv for å få det til å fungere, men mistenker at det kan ha vært en midlertidig pissfeil.... Men det lever! Det LEVER!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå