Left Blank Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://media.coax.fm/experimental/coax-forest_wake.mp3 Litt klassisk orientert. Takk for lytten! Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Flott låt med passende tittel. Igjen lager du musikk som jeg kunne sett for meg i spill eller film. Jeg liker veldig godt hvordan du blander oppløftende og melankolsk stemning Det jeg la merke til var at spillemåten på strykerne kanskje blir litt ensformig, litt for mye på-av, på-av. Dette hadde kanskje blitt mindre merkbart med flere instrumenter; perkusjon, klokkespill, piano osv. Låta funker allikevel kjempebra slik som den er nå. Hva skjer forresten med at du konstant endrer hjemmesideadresse? Det er litt tungvint å holde seg oppdatert Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) takk! ahh, ja.. er klar over problemet med pa-av-pa-av greia.. skal lage det mer dynamisk neste gang. jeg har streva endel med a finne hvilket domene jeg vil bruke, men tror jeg endelig skal bruke coax.fm permanent na siden er er mest 'apenbart' og enkelt a huske. Endret 11. mai 2009 av coax Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ikke sikkert på-av greia i seg selv er et problem. Kan hende bruk av flere instrumenter skjuler det litt og faktisk lager en tøff effekt. Godt å høre at du ser ut til å ha bestemt deg for et permanent domene hvertfall Artifacts and Discovery låter knall forresten Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 takk! men for a vaere aerlig.. jeg plukka ikke ut sangene til artifacts. det er noen av de sangene jeg ikke ville ha hatt med pa den utgivelsen, men softphase eieren sa han ville ha de der. men anyway jeg er on to newer and better things, skal lage nytt album og har allerede begynt det blir ikke 'klassisk' though. Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Sørg for å holde oss oppdatert med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå