tigergutten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen som vet om det er mulig å få sim-kort med større minne på hos chess? Har sett litt rundt på deres hjemmeside men ikke funnet noe svar. Er interresert i å kunne ha mer enn 25 SMS`er på mobilen. Lenke til kommentar
picko Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Chess leverer nå simkort med plass til 250 Nr og 30 SMS. Hvis jeg ikke tar feil... Noe annet har ikke jeg hørt om Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 sikkert det jeg har da... kjipt Lenke til kommentar
picko Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Kan man få sim med plass til flere enn 30 SMS? Evt. hvem har det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vanlige SIM-kort har nok ikke plass til mer enn 30 nei. Men det er mulig å klone kortet, og brenne det på greencard eller lignende som har mye større lagringsplass. Opptil 60 tror jeg. Men da er det ofte telefonen som er begrensningen. Nokia 3310 f.eks har ikke støtte for mer enn 45 SMS uansett. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 enkleste er jo skaffe seg en telefon med telefonminne.. trodde ikke folk brukte minnet på simkortet lengre jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå