Gå til innhold

Blir russen sett mer og mer ned ned på for hvert år som går?

Anbefalte innlegg

På Rbnett.no (Møre og Romsdals største nettavis) har det kommet opp en del saker om russen, hvor det også er mulig å kommentere artiklene. Siden første artikkel om russ generelt ble publisert, har det kommet mye drittslenging om russen fra foreldre og eldre personer. Jeg har lest mange kommentarer av folk som faktisk vil ha slutt på russefeiringen her i Norge. Jeg begynner nesten å bli flau av å gå med russebuksa mi når jeg leser de arge kommentarene.

Jeg får inntrykk av at russen i år er mye mer "bajas" enn de var før i tiden, men av familie og eldre venner, så forteller de meg at russen er skikkelig kjedelig i år, så jeg vet ikke hva som er riktig og galt.

(Mulig denne tråden har blitt feilpostet, men jeg var usikker hvor jeg skulle legge den ut)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes russeferingen som regel går greit for seg, men det er drittsekker og lite gjennomtenkte folk i alle grupper her i samfunnet.

Sånn som de som kasta røykgranat på en barneskole, det er et eksempel på at en liten gruppe eller en person ødelegger for en større gruppe.

Lenke til kommentar

Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder denne tematikken. Debattanter oppfordres til å forsette der.

Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e):

I så måte.

Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...