Luftbor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Siden det har vært så mye homseprat i det siste i samfunnsdebatten, så er det på tide å le litt av homsene. Min favorittvits står Frankie Boyle for. Sikker mange som allerede har sett eller hørt den, men jeg tar meg den frihet og legger ved en lenke allikevel. Frankie Boyle sin homsevits Mvh Sersjant Shaved Balls (kun på besøk for en kort stund) Endret 11. mai 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Rot Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå skal ikke jeg påstå noe, men kan ikke dette oppfattes som diskriminering? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ikke om faktisk man vet hva "diskriminering" betyr. Endret 11. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Rot Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 More seg på andre sin bekosting? Neida va bare en tanke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Det kalles humor. Og det var jo uansett ikke noe støtende ved vitsen. Endret 11. mai 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Nå skal ikke jeg påstå noe, men kan ikke dette oppfattes som diskriminering? Alle grupperinger har sine "konservative fundementalister" og alle grupper har personer med selvironi. Homsene har også sine. Selv ler jeg fantastisk godt av norskevitser. Muslimvitser, jødevitser etc. Kall meg gjerne diskriminerende, men jeg ler av det og Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 More seg på andre sin bekosting? Neida va bare en tanke. Nå har jo vitsen til Boyle en funksjon som man kan lett overse. Nemlig at "fucked" har to hentydninger i det engelske språk. Boyle bruker det etter min mening alldeles herlig. Manu sin nye skjeve tilskudd Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå skal ikke jeg påstå noe, men kan ikke dette oppfattes som diskriminering? Alle grupperinger har sine "konservative fundementalister" og alle grupper har personer med selvironi. Homsene har også sine. Selv ler jeg fantastisk godt av norskevitser. Muslimvitser, jødevitser etc. Kall meg gjerne diskriminerende, men jeg ler av det og Jan Thomas syntes Fanthomas var morsomt... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå skal ikke jeg påstå noe, men kan ikke dette oppfattes som diskriminering? Ikke om faktisk man vet hva "diskriminering" betyr. Jo, hvorfor skal man ikke le av de heterofile? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det kan kalles humor, når det kommer i små mengder, iblandet med andre ting. Når det kommer på dette viset som her, er det desverre diskrimering av homofile. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg